بهترین نقش آفرینی های کلاسیک تاریخ پاییز سال جاری به کنسول ها می آیند

به گزارش مجله گیتی رو، همانطور که قبلا اعلام شده بود، نسخه های بازسازی شده تعدادی از بهتری نقش آفرینی های کلاسیک تاریخ بازی های ویدیویی قرار است برای کنسول های پلی استیشن4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه شوند. بازی های مهم و بزرگی مثل دروازه های بالدور (Baldurs Gate) و تورمنت (Planescape: Torment) در این لیست جای دارند. به تازگی معین شده است که این بازی ها در پاییز سال جاری برای کنسول های نسل هشتمی منتشر می شوند.

بهترین نقش آفرینی های کلاسیک تاریخ پاییز سال جاری به کنسول ها می آیند

نقش آفرینی هایی که قرار است پاییز سال جاری عرضه شوند، از این قرار هستند:

بازی Neverwinter Nights: Enhanced Edition

پلتفرم: نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان کامپیوتر

تاریخ انتشار: دوازدهم آذر

بازی Neverwinter Nights در سال 2002 عرضه شد و در همان سال توسط تعداد زیادی از منتقدین به عنوان بهترین بازی سال در سبک نقش آفرینی انتخاب شد. بعد از گذشت هفده سال، بهترین فرصت به وجود آمده است تا نسخه ی باز سازی شده این بازی را به اضافه تمامی محتوای قابل دانلود آن دوباره یا برای اولین بار تجربه کرد.

بازی The Baldurs Gate: Enhanced Edition Pack

پلتفرم: نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان کامپیوتر

تاریخ انتشار: دوم مهر

تجربه کردن قسمت های اول و دوم بازی Baldurs Gate، آن هم با ویژگی های بصری نسل هشتم قطعا لذت بخش خواهد بود، علاوه بر این دو بازی و تمامی بسته های الحاقی اصلی و قدیمی آن ها، بسته الحاقی Siege of Dragonspear که اخیرا ساخته شده بود هم در این بسته قرار داده شده است.علاوه بر تمامی موارد فوق استودیو بیم داگ (Beamdog) برای هر چه بهتر شدن تجربه بازی کنندگان محتوای جدیدی را نیز برای این بازی در نظر گرفته است.

بازی Planescape: Torment Enhanced Edition

بازی Icewind Dale

پلتفرم: نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان کامپیوتر

تاریخ انتشار: دوم مهر

وجود دو بازی شاهکار و تمامی بسته های الحاقی آن ها در یک بازی بسیار ارزشمند است، به خصوص که این دو بازی کاملا بازسازی شده باشند. درباره این دو بازی کافی است همین را بگوییم که که بازی Planescape: Torment در سال 1999 به عنوان بهترین بازی نقش آفرینی و بهترین بازی سال از سوی منتقدان بسیاری انتخاب شد و بازی Icewind Dale نیز پس از عرضه شدن مورد تحسین منتقدین و بازی کنندگان نهاده شد.

این سه بازی شامل عناوینی هستند که همیشه در قلب بازی کنندگان جای داشته اند و در به وجود آمدن عصر طلایی سبک نقش آفرینی، اهمیت بسیاری داشته اند. از جمله می توان به بازی هایی چون Baldurs Gate و یا Planescape: Torment اشاره نمود که برای هر دیوانه سبک نقش آفرینی به شدت پیشنهاد می شوند.

در نتیجه این بازی ها حتی بدون تغییر و بازسازی شدن هم ارزش تجربه بالایی دارند حالا این نکته را در نظر بگیرید که قرار است تمام این بازی ها کاملا بازسازی شوند، یعنی جلوه های بصری نسل هشتمی، صداگذاری بهتر، قابلیت شخصی سازی عمیق تر، بخش چند نفره کاربردی تر و شخصیت ها و کلاس های جدید به این بازی ها اضافه خواهد شد.

بازسازی این سه بازی برعهده استودیو بیم داگ و نشر آن ها بر عهده شرکت Skybound است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 298

به "بهترین نقش آفرینی های کلاسیک تاریخ پاییز سال جاری به کنسول ها می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین نقش آفرینی های کلاسیک تاریخ پاییز سال جاری به کنسول ها می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید