بعد از کرونا نباید آموزش هیچ دانش آموزی تعطیل گردد

به گزارش مجله گیتی رو، تهران (پانا) - معاون نظارت و بازرسی اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در جلسه توجیهی کارگروه های نظارتی فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس استان کرمان گفت که پذیرفتنی نیست بعد از شرایط سخت بیماری کرونا آموزش حتی برای یک دانش آموز تعطیل باشد.

بعد از کرونا نباید آموزش هیچ دانش آموزی تعطیل گردد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، محمد سلیمی با بیان این که بیماری کرونا خیلی از معادلات جهان و کشور ما را تغییر داد و هیچ کس تأثیرات مخرب کرونا را باور نداشت، گفت: رصد فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس در شرایط اضطرار و کرونایی هدف اصلی کارگروه نظارت است.

وی به دغدغه های وزیر آموزش و پرورش در زمینه پوشش تحصیلی اشاره نمود و اضافه کرد: باید آنالیز گردد آیا در شرایط کرونا آموزش به درستی شکل گرفته و پوشش آموزشی و پرورشی در مدارس با چه کیفیتی اجرا شده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش، به معضلات گوشی تلفن همراه قبل از کرونا اشاره و اظهار کرد: اگر دانش آموزان قبل از کرونا گوشی همراه داشتند مؤاخذه و بازخواست می شدند اما با شیوع کرونا ما جستجو می کنیم اگر دانش آموزی گوشی و تبلت نداشته باشد تهیه کنیم و در اختیارش قرار دهیم.

سلیمی اضافه کرد: آنالیز پوشش آموزشی و پرورشی، اطلس آموزشی، پوشش شبکه شاد و ایجاد دغدغه در مدیران مدارس مناطق در مورد آنالیز پوشش و کیفیت آموزشی از اهداف نظارت فعالیت های آموزشی و پرورشی است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1537

به "بعد از کرونا نباید آموزش هیچ دانش آموزی تعطیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از کرونا نباید آموزش هیچ دانش آموزی تعطیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید