بازی تازه در پلی پاد: نبرد تایتان ها

به گزارش مجله گیتی رو، در ادامه توسعه کتابخانه بازی های استریمی موجود در کنسول ابری پلی پاد، یکی از پرطرفدارترین و مشهورترین عناوین چند سال اخیر به این مجموعه اضافه شد.

بازی تازه در پلی پاد: نبرد تایتان ها

به گزارش واحد خبر ، اسم Titanfall 2 به پلتفرم پلی پاد افزوده شد و هم اکنون علاقه مندان به این فرنچایز محبوب می توانند بدون احتیاج به دانلود و نصب و تهیه تجهیزات سخت افزاری، وارد میدان نبرد تایتان ها شوند.

بازی Titanfall 2 در سبک اکشن و شوتر اول شخص و به وسیله استودیو Respawn Entertainment ساخته شده و در سال 2017 به وسیله کمپانی EA برای پلتفرم رایانه منتشر شده است.

این اسم که دنباله ای مستقیم بر قسمت اول فرنچایز محسوب می گردد، در زمره بازی های با گرافیک بالا و جلوه های بصری چشم نواز در دوران خود محسوب می گردد.

به این ترتیب، کاربران پلتفرم پلی پاد بدون احتیاج به در اختیار داشتن یا خریداری کارت گرافیک قدرتمند و گران قیمت، می توانند تنها با استفاده از اینترنتی مطلوب Titanfall 2 را با حداکثر رزولوشن 1080p و نرخ فریم 60 تجربه نمایند.

هم اکنون علاقه مندان به بازی می توانند به سایت یا اپلیکیشن پلی پاد مراجعه نمایند و به آن دسترسی داشته باشند.

لازم به ذکر است پلتفرم پلی پاد در حقیقت محلی برای استریم بازی های ویدیویی به تعداد می آید که به اسم یک کنسول آنلاین و مجازی فعالیت می نماید؛ به این شکل که کاربر بدون احتیاج به تهیه سخت افزار گران قیمت یا در اختیار داشتن تجهیزاتی خاص، می تواند بازی های مورد نظرش را تنها به وسیله اینترنت و بر روی رایانه یا گوشی های همراه تجربه کند.

سرزمین هوشمند پاد، طرح پلتفرم جامع و چندسویه گروه اقتصادی پاسارگاد است که با ارائه راهکارهایی متنوع از حوزه ها و بخش های مختلف، محصولات و امکاناتی گوناگون را در راستای تحقق زندگی بهتر ارائه می­دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت مراجعه کنید.

منبع: شبکه چی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1843

به "بازی تازه در پلی پاد: نبرد تایتان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی تازه در پلی پاد: نبرد تایتان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید