اهدای نشان صلح فرشید مثقالی به پوستر برگزیده هنر برای صلح

به گزارش مجله گیتی رو، به گزارش خبرنگاران، پوستر برگزیده ششمین جشنواره هنر برای صلح که توسط فرشید مثقالی انتخاب می گردد، در مراسم اختتامیه هنر برای صلح در روز 6 مهرماه در پردیس ملت اهدا خواهد شد.

اهدای نشان صلح فرشید مثقالی به پوستر برگزیده هنر برای صلح

بخش گرافیک جشنواره هنر برای صلح که دبیری ششمین دوره آن را ایرج میرزاعلیخانی از طراحان گرافیک پیشکسوت ایران برعهده دارد تنها بخش رقابتی این جشنواره است و همچون سال های گذشته نشانی ویژه را به طراح گرافیک برگزیده خود اهدا خواهد نمود.

این بخش از جشنواره هنر برای صلح که در 2 سال گذشته نشان صلح شیوا را به پوستر برگزیده اهدا نموده است در ششمین دوره، نشان صلح فرشید مثقالی را به پوستر برگزیده خود اهدا می نماید.

در بخش گرافیک ششمین جشنواره هنر برای صلح 44 پوستر گرافیک با موضوعات صلح، مدار، پرهیز از خشونت و جنگ، سرطان و محیط زیست به نمایش درآمده است و طراحان گرافیکی از فرانسه، آمریکا، سوییس، روسیه، جمهوری چک، لهستان، مکزیک، پرو، اسپانیا، ژاپن، چین، کره شمالی، کره جنوبی، ترکیه، یونان و 10 هنرمند از ایران حضور دارند.

ششمین جشنواره بین المللی هنر برای صلح روز 23 شهریورماه در پردیس سینمایی ملت شروع به کار کرد و تا 5 مهرماه ادامه خواهد داشت. در این جشنواره بیش از 250 اثر در رشته های نقاشی، عکس، مجسمه، چیدمان، گرافیک، ویدیوآرت، سینما و تئاتر با موضوعات مربوط به صلح و محیط زیست شامل 64 عکس، 35 مجسمه، 76 نقاشی، 10 چیدمان، 7 ویدیوآرت، 41 فیلم و 17 تئاتر و پرفورمنس به نمایش گذاشته گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 108

به "اهدای نشان صلح فرشید مثقالی به پوستر برگزیده هنر برای صلح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای نشان صلح فرشید مثقالی به پوستر برگزیده هنر برای صلح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید