امکان برخورداری از وام شهریه برای دانشجویان انتقالی خارج به داخل فراهم شد

به گزارش مجله گیتی رو، بر اساس ضوابط پرداخت وام های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، امکان پرداخت وام شهریه به دانشجویان تحصیلات تکمیلی انتقالی از خارج به داخل کشور در صورت وجود اعتبار امکان پذیر است.

امکان برخورداری از وام شهریه برای دانشجویان انتقالی خارج به داخل فراهم شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان: زمان ثبت نام وام های دانشجویی تحصیلی، شهریه و مسکن در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401 - 1400 حداکثر تا 25 اردیبهشت ماه 1401 معین شده و ضروری است دانشجویان متقاضی تا تاریخ فوق نسبت به تشکیل پرونده یا در صورت داشتن پرونده نسبت به ثبت درخواست وام و ارسال مدارک لازم اقدام نمایند.

بعلاوه شرایط، ضوابط، مبالغ تازه و نحوه ثبت نام برای وام ویژه دکتری و وام ضروری حداکثر تا 27 فروردین 1401 اعلام خواهد شد.

امکان پرداخت وام تا قبل از سرانجام سال برای دانشگاه هایی که در موعد مقرر اقدام نمایند، وجود دارد.

براساس این گزارش، پرداخت وام شهریه به دانشجویان شهریه پرداز شاغل، دوره های مجازی و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی انتقالی از خارج به داخل کشور در صورت وجود اعتبار امکان پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که مطابق ضوابط و مقررات کشوری از پرداخت تمام یا بخشی از هزینه های تحصیل معاف هستند، مشمول وام شهریه نمی شوند.

پرداخت وام به دانشجویان دوره های پردیس در صورت وجود اعتبار مازاد و موافقت صندوق رفاه امکان پذیر خواهد بود.

مبلغ هر وام در هر نیمسال برای مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته یک میلیون و 300 هزار تومان، مقطع کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته، دکترای حرفه ای و دکتری پیوسته 2 میلیون و 600 هزار تومان، دکترای تخصصی ناپیوسته 6 میلیون و 500 هزار تومان است.

مدارک مورد احتیاج سند تعهدنامه دانشجویی را شامل می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2115

به "امکان برخورداری از وام شهریه برای دانشجویان انتقالی خارج به داخل فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان برخورداری از وام شهریه برای دانشجویان انتقالی خارج به داخل فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید