اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد

به گزارش مجله گیتی رو، به گزارش خبرنگاران، اردوی تیم ملی والیبال ایران از فردا یکشنبه آغاز می شود و 32 بازیکن دعوت شده در دو گروه تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری خواهند کرد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال به شرح زیر است:

پاسورها: سعید معروف، مهدی مهدوی، علیرضا بهبودی، محمدطاهر وادی، علی نودوزپور

پشت خط زن: شهرام محمودی، امیر غفور، میکاییل تاجر، جواد حسین آبادی، امین علوی

لیبرو: فرهاد ظریف، مهدی مرندی، محمدرضا موذن، مصطفی حیدری

سرعتی: محمد موسوی عراقی، عادل غلامی، آرمین تشکری، مصطفی شریفات، سامان فائزی، مسعود غلامی، مهدی رنجبر، علی شفیعی و محمد فلاح

دریافت کننده: حمزه زرینی، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، فرهاد نظری افشار، علیرضا مباشری، رحمان داودی، مجتبی میرزاجانپور، محمد جواد معنوی نژاد و مجتبی شبان

بازیکنان دعوت شده بر اساس برنامه رائول لوزانو، زیر نظر خوان سیچلو به عنوان مربی و آندرس اسپر ادواردو به عنوان بدنساز و دیگر مربیان ایرانی حاضر در اردو تمرینات خود را در دو گروه و دو نوبت در روز برگزار خواهند کرد.

همچنین رائول لوزانو سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال کشورمان از 15 فروردین 95 با حضور در تهران به طور مستقیم بر تمرینات نظارت خواهد کرد.

مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2016 ریو که از هشتم خردادماه در ژاپن آغاز می شود، نخستین رویداد پیش روی والیبال ایران در سال 1395 است. بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) این رقابتها از هشتم خردادماه آغاز می شود و به مدت 9 روز ادامه خواهد داشت.

در مسابقات انتخابی المپیک ژاپن 12 تیم حضور دارند که در دو گروه هشت و چهار تیمی به صورت جداگانه برای کسب سهمیه المپیک تلاش می کنند.

تیم ملی والیبال ایران در گروه هشت تیمی با تیم های استرالیا، چین، ژاپن (میزبان)، ونزوئلا، کانادا، لهستان و فرانسه برای چهار سهمیه المپیک که به تیم های اول تا سوم و بهترین تیم آسیایی تعلق می گیرد، مسابقه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 549

به "اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید