ابلاغ برگزاری برنامه های بزرگداشت هفته معلم به صورت غیرحضوری

به گزارش مجله گیتی رو، ستاد مرکزی بزرگداشت هفته معلم با تاکید بر اجتناب از برگزاری مراسم حضوری و تفویض اختیار به استان ها، برنامه های بزرگداشت هفته معلم را به استان ها ابلاغ کرد.

ابلاغ برگزاری برنامه های بزرگداشت هفته معلم به صورت غیرحضوری

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، در آستانه فرا رسیدن 12 اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم و همچنین شروع هفته معلم، ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم با توجه به شرایط ناشی از بیماری کرونا و تاکید بر ضرورت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی، برنامه های بزرگداشت هفته معلم را به استان ها ابلاغ کرد.

بر این اساس؛ در این بخشنامه ضمن توصیه به استان ها به اجتناب از برگزاری هرگونه مراسم حضوری، اختیار تصمیم گیری در مورد نحوه اجرای برنامه ها و مراسم تجلیل از معلمان در هفته معلم به ادارات کل استان ها تفویض شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، تدوین و ارسال دستورالعمل برگزاری مراسم متناسب با شرایط موجود به نواحی، مناطق و شهرستان، برگزاری مراسم نمادین تقدیر به وسیله ویدئو کنفرانس با حضور استاندار و سایر مسولین استانی، ارسال پیغام تبریک به وسیله پیغام رسان های داخلی به ویژه شاد، ارائه برنامه های مرتبط با این هفته به وسیله صداوسیما، تجلیل از معلمان فعال در فضای مجازی، دلجویی از مصیبت زدگان کرونایی و... از جمله برنامه های پیشنهادی به استان ها دراین بخشنامه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1088

به "ابلاغ برگزاری برنامه های بزرگداشت هفته معلم به صورت غیرحضوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ برگزاری برنامه های بزرگداشت هفته معلم به صورت غیرحضوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید