2 پیغام تسلیت برای مسعود بهبهانی نیا

به گزارش مجله گیتی رو، رئیس سازمان صداوسیما و مرکز سیما فیلم در پیغام هایی جداگانه درگذشت مسعود بهبهانی نیا، نویسنده پیشکسوت سریال های تلویزیونی را تسلیت گفتند.

2 پیغام تسلیت برای مسعود بهبهانی نیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی صداوسیما، متن پیغام عبدالعلی عسگری -رئیس صداوسیما - به این توضیح است:

درگذشت نویسنده چیره دست و متعهد، آقای مسعود بهبهانی نیا را که فیلم نامه های او خالق مجموعه های نمایشی موفقی بوده است، تسلیت عرض می کنم. قلم شیوای آن نویسنده توانمند همواره سریال هایی را خلق نموده که موضوع آن تقویت بنیان خانواده بوده است و استقبال مخاطبان از مجموعه هایی چون کیمیا، خاک سرخ، نرگس و ترانه مادری گواه این بود که بهبهانی نیا ذائقه مخاطب ایرانی را به خوبی می شناسد. از درگاه خداوند متعال برای آن نویسنده متعهد که از همرزمان شهید دنیا آرا بوده است، علو درجات و برای بازماندگان به ویژه خانواده محترم و همکاران او دررسانه ملی صبر و اجر مسئلت دارم.

مرکز سیمافیلم در پی درگذشت زنده یاد مسعود بهبهانی نیا پیغام تسلیتی منتشر کرد که به توضیح زیر است:

درگذشت زنده یاد مسعود بهبهانی نیا، هنرمند ارزشمند و گرانقدری که باعث خلق آثاری ماندگار و خاطره ساز شد، موجب تأثر و اندوه عمیق جامعه هنری و مردم هنردوست شد. ایشان از فعالان و پیشکسوتان عرصه نویسندگی در کشور بود که زحمات زیادی در این عرصه کشید و بارها با قلم تاثیرگذارش موجب ساخت آثاری ماندگار شد.

بهبهانی نیا نویسندگی سریال های نرگس، خاک سرخ، ترانه مادری، کیمیا، فاصله ها و... را عهده دار بود و به عنوان فردی اثرگذار و فعال در این عرصه بارها مورد تقدیر رسانه ملی نهاده شد. خبر درگذشت این هنرمند بااخلاق که در حال نگارش سریال برف بی صدا می بارد بود، موجب اندوه و تاثر خانواده رسانه ملی، جامعه هنری و مردم همواره قدردان کشورمان شد.

مرکز سیمافیلم درگذشت این هنرمند گرانقدر و باارزش را به خانواده ایشان، اهالی رسانه ملی و جامعه هنری کشور تسلیت می گوید.

مسعود بهبهانی نیا ـ نویسنده باسابقه سریال های تلویزیونی ـ به علت سکته قلبی در سن 65 سالگی درگذشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1762

به "2 پیغام تسلیت برای مسعود بهبهانی نیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 پیغام تسلیت برای مسعود بهبهانی نیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید