یونایتد با 15 میلیون یورو به دنبال جذب وینگر رئال

به گزارش مجله گیتی رو، به نظر می رسد منچستریونایتد می خواهد لوکاس واسکز را با 15 یورو به اولدترافورد بیاورد.

یونایتد با 15 میلیون یورو به دنبال جذب وینگر رئال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لوکاس واسکز بازیکنی است که هواداران لوس بلانکوس نقدها زیادی را نسبت به عملکرد او مطرح کرده اند و حتی بسیاری معتقد هستند که او در حد و اندازه های تیمی همچون رئال مادرید نیست. با این وجود زین الدین زیدان نشان داده که علاقه زیادی به سبک بازی وی دارد.

سرمربی فرانسوی حتی در این فصل با توجه به مصدومیت های دنی کارواخال از واسکز به عنوان دفاع راست استفاده کرده و بعضاً این بازیکن اسپانیایی نمایش های قابل قبول و کم اشتباهی از خود ارائه داده است.

با این وجود لوکاس واسکز تنها تا خاتمه فصل جاری با باشگاه رئال مادرید قرارداد دارد و با وجود زمزمه هایی که در رابطه با تمدید او با کهکشانی ها مطرح شده، هنوز هیچ چیزی در این رابطه مشخص نیست.

در همین ارتباط دیفنساسنترال مدعی شده که باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد واسکز را به خدمت بگیرد. این منبع ادعا می کند که باشگاه انگلیسی می خواهد از شرایط موجود استفاده کنند و وینگر اسپانیایی را با 15 میلیون یورو به خدمت بگیرد. از طرفی رئال مادرید نیز ترجیح می دهد که در صورت قطعی شدن جدایی این بازیکن،او را در ژانویه به فروش برساند تا از انتقال رایگان او در تابستان جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1445

به "یونایتد با 15 میلیون یورو به دنبال جذب وینگر رئال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونایتد با 15 میلیون یورو به دنبال جذب وینگر رئال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید