کتاب مواد لازمش به اندازه کافی راهی بازار نشر شد

به گزارش مجله گیتی رو، کتاب مواد لازمش به اندازه کافی به قلم سید محمد حسین حسینی، با موضوع مبانی داستان نویسی به وسیله نشر ایجاز منتشر و راهی بازار نشر شد.

کتاب مواد لازمش به اندازه کافی راهی بازار نشر شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، کتاب مواد لازمش به اندازه کافی نوشته سیدمحمدحسین حسینی به تازگی به وسیله نشر ایجاز منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب با مقدمه سعیده اسداللهی، استاد ادبیات فارسی و با نگاهی نوین به آموزش داستان نویسی منتشر شده و مطالب آن حاصل تجربه های عملی وآموزشی نویسنده دردوره های متعدد داستان نویسی دراین انجمن است.

حسینی نویسنده، منتقد و پژوهشگر ادبیات داستانی، متولد سال 65 در تهران است و تا به امروز دوره های مختلف داستان نویسی را در دانشگاه و موسسات فرهنگی ومحل انجمن برگزار نموده است. وی بعلاوه از سال 97 با تاسیس انجمن ادبی سیمین دوره های متعدد داستان نویسی را در سراسر کشور برگزار نموده و نقد و پژوهش های متعددی در حوزه فرهنگ از او در مطبوعات وخبرگزاری ها منتشر شده است.

طعم ماندگار ادبیات، ساختار شعله ای که داستان را می پزد، مواد لازم به اندازه کافی، نمک روان شناسی و اسطوره ها، چاشنی فلسفه و جامعه شناسی، زبان، قوام بخش داستان، جایگاه مخاطب در داستان ما، افزودنی های غیر مجاز و.. بعضی از سرفصل های این کتاب هستند.

این کتاب با 150 صفحه منتشر شده و روز پنجشنبه 27 آبان رونمایی می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2005

به "کتاب مواد لازمش به اندازه کافی راهی بازار نشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب مواد لازمش به اندازه کافی راهی بازار نشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید