کانون ها موظف به پشتیبانی فرهنگی از مدارس پیرامون خود می شوند

به گزارش مجله گیتی رو، تهران (پانا) - مدیرعامل کانون پرورشی فکری بچه ها و نوجوانان از ایجاد تعامل نزدیک بین مدارس و کانون با مشارکت سه معاونت پرورشی و فرهنگی، آموزش ابتدایی و آموزش متوسطه اطلاع داد.

کانون ها موظف به پشتیبانی فرهنگی از مدارس پیرامون خود می شوند

حامد علامتی در گفت وگو با پانا اظهار کرد: ما اگر بتوانیم کانون و مدرسه را دو بال جبهه تعلیم و تربیت انقلاب اسلامی قرار دهیم پیروز شده ایم.

وی اضافه نمود: هر کانون باید موظف باشد مدارس پیرامون خود را از نظر تولیدات فاخر، محصولات فرهنگی و هنری و خدمات پرورشی پشتیبانی کند.

مدیرعامل کانون پرورشی فکری بچه ها و نوجوانان ادامه داد: ما از این منظر به مدارس خدمات فرهنگی ارائه می دهیم و مدارس نیز باید نزدیک ترین کانونی که به آن دسترسی دارند را شناسایی نمایند.

علامتی توضیح داد: این کار دو سویه خوبی است که آن را با تعامل و مشارکت معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، معاونت آموزش ابتدایی و معاونت آموزش متوسطه در دل مدارس انجام می دهیم.

وی گفت: امروز زمان آن گذشته است که ما در لاک خودمان باشیم؛ بلکه باید کارهای خودمان را در دل مدارس توسعه دهیم. چون بخش عمده ای از مخاطبان ما در مدارس هستند. به همین دلیل تعامل کانون و مدارس را با همکاری اولیای مدرسه پیگیری می کنیم.

وی به ضرورت تعامل با معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در راستای تحقق رویکردهای تربیتی تاکید نمود و گفت: قطعا این تعامل در سطح کلان برقرار است و در این زمینه تقسیم کار می کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 شهریور 1401 بروزرسانی: 6 شهریور 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2212

به "کانون ها موظف به پشتیبانی فرهنگی از مدارس پیرامون خود می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانون ها موظف به پشتیبانی فرهنگی از مدارس پیرامون خود می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید