کامیون های خودران مرسوله های پستی را جابجا می نمایند

به گزارش مجله گیتی رو، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، خدمات پستی ایالات متحده آمریکا (USPS) به مدت 2 هفته به طور آزمایشی از کامیون های خودران استارت آپ TuSimple برای ارسال محموله هایش استفاده می نماید.

کامیون های خودران مرسوله های پستی را جابجا می نمایند

در این طرح که از امروز اجرایی می گردد، کامیون های خودران TuSimple بسته های پستی را در مسیری 1600 کیلومتری میان مراکز توزیع در فونیکس (ایالت آریزونا) و دالاس (ایالت تگزاس) جابجا می نمایند.

USPS نیز مانند شرکت های پستی مختلف مشغول آنالیز قابلیت های خودروی خودران برای انجام عملیات های مختلف خود است. با یاری این روش می توان از هزینه های سوخت و همچنین آلودگی هوا کاست. علاوه براین موارد، در چنین روش هایی ایمنی نیز ارتقا می یابد. استفاده از کامیون های خودران برای این منظور به خصوص در مسیرهای طولانی رفت و برگشت با فاصله توقف کوتاه، بسیار مناسب است.

چنین سفرهایی نیازمند تعداد زیادی رانندگان انسانی است. از سوی دیگر این قرارداد برایTuSimple نیز اهمیت خاصی دارد زیرا تاکنون مشغول تأیید فناوری های خودران خود در مسیرهای کوتاه تر برای مشتریان در آریزونا بوده است. در این سفرها اپراتورهای انسانی در خودرو حضور دارند و علاوه بر جمع آوری اطلاعات ایمنی را تضمین می نمایند. همین فرایند برای آزمایش دو هفته ای USPS نیز در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 290

به "کامیون های خودران مرسوله های پستی را جابجا می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامیون های خودران مرسوله های پستی را جابجا می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید