کار ساده ای برابر فولاد نداریم، اصلا به سقوط فکر نمی کنیم

به گزارش مجله گیتی رو، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال ماشین سازی امروز میزبان فولاد اهواز است و این ملاقات برای هر دو تیم حائز اهمیت می باشد. بابک رضی مربی تیم ماشین سازی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد این بازی گفت: از توانایی های تیم فولاد آگاه هستیم و می دانیم آنها یکی از پر مهره ترین تیم های لیگ هستند که برای کسب سهمیه کوشش می نمایند.

کار ساده ای برابر فولاد نداریم، اصلا به سقوط فکر نمی کنیم

وی اضافه نمود: فولادی ها اخیراً نتایج چندان خوبی نگرفته و از کورس بالای جدول دور شده اند و این موجب افزایش انگیزه آنها برای این بازی می گردد. ما نسبت به این تیم بررسی بسیار خوبی داریم و با شناخت بالا به مصاف آنها می رویم.

رضی توضیح داد: ماشین سازی در هفته های اخیر بازی های بهتری انجام داده و فرایند این تیم رو به جلو است. یک پیروزی کافی است که روحیه را به بازیکنان این تیم تزریق کند تا فرایند ما در هفته های آینده بهتر گردد.

مربی ماشین سازی در مورد ادامه حرکت این تیم در لیگ برتر گفت: قطعاً بعد از کسب اولین پیروزی ما نتایج بهتری خواهیم گرفت و از انتهای جدول جدا می شویم. با شناختی هم که از تیم خودمان داریم این را هم مطمئن هستیم که این تیم به تدریج از انتهای جدول فاصله می گیرد. ما به تنها چیزی که فکر نمی کنیم سقوط به دسته پایین تر است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1536

به "کار ساده ای برابر فولاد نداریم، اصلا به سقوط فکر نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار ساده ای برابر فولاد نداریم، اصلا به سقوط فکر نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید