چگونه مانند کیت میدلتون لباس بپوشیم؟

به گزارش مجله گیتی رو، کیت میدلتون یکی از شیک پوش ترین و خوش استایل ترین خانم ها در خانواده سلطنتی انگلستان است. او در هر موقعیتی بسیار شیک و مرتب ظاهر می گردد و نمادی از مد مخصوص خود را ایجاد نموده است. در این مطلب به آنالیز کامل استایل کیت میدلتون از لباس های شب او تا لباس های روزمره اش می پردازیم و به شما یاد می دهیم که چگونه مانند او لباس بپوشید.

چگونه مانند کیت میدلتون لباس بپوشیم؟

یقه اسکی

یقه اسکی لباسی است که در کمد لباس همه خانم ها وجود دارد. کیت میدلتون یقه اسکی را با یک کت رنگ روشن ست می نماید. این یک روش ساده برای داشتن استایل گرم و در عین حال شیک است و با بسیاری از استایل ها ست می گردد. در صورتی که نخواهید یقه اسکی مشکی بپوشید، رنگ دلخواه دیگری مانند سفید، طوسی یا هر نوع آبی را انتخاب کنید. انتخاب ها بی نهایت هستند و احتمالا دوست داشته باشید یقه اسکی خود را با لباس های دیگری که دارید هم بپوشید.

پیراهن A-Line

انتخاب دیگر کلاسیک در مجموعه لباس های کیت میدلتون، پیراهن های A-line هستند. این پیراهن ها با روبان دور کمر و دامن لخت برای هر رویدادی مناسب به شمار می روند. فرقی نمی نماید که لباس آستین بلند، با بلندی میانه یا دارای یقه قایقی را انتخاب کنید این مدل پیراهن در هر حال زیبا است. کیت میدلتون در ایام مختلف سال این پیراهن را می پوشید و استایل بسیار زیبایی ایجاد می نماید.

  • 9 مدل پیراهن مناسب برای اندام ساعت شنی

کفش های پاشنه بلند رنگ نود

یک روش ساده برای کشیده و بلند نشان دادن پاها و نمایش زیبایی استایل ست کردن لباس با کفش پاشنه بلند رنگ نود است. کیت میدلتون اغلب هنگام داشتن استایل مونوکروم یا تک رنگ از این کفش ها استفاده می نماید که بدون بزرگنمایی و تمرکز بیش از میزان روی کفش تاکیید گردد. این کفش های پاشنه بلند نوک باریک با انواع مختلفی از لباس ها از جیر تا ساتن ست می شوند، قابل استفاده برای موقعیت های مختلف بوده و هیچگاه دمده نمی شوند.

  • 6 نکته برای اینکه با اعتمادبه نفس بیشتری با کفش های پاشنه بلند راه بروید

کت چهار دکمه

غرور و سلطنت درونی خود را با کت چهار دکمه به نمایش بگذارید. این کت ها با دکمه های برجسته و مدل یقه روی هم روی تن همه افراد زیبا به نظر می رسند. از بین اورکت پشمی یا ترنچ کت شیک یکی را انتخاب نموده و ببینید که همه جا از تیپ شما تعریف می نمایند. برای ایجاد استایل راحت دکمه های کت را باز بگذارید یا برای نمایش زیبایی استایل دکمه ها را ببندید.

کت و دامن کوتاه

با استفاده از دامن کوتاه اندام ساعت شنی برای خود درست کنید. فرقی نمی نماید که مدل A-line یا مدادی را انتخاب کنید در هر حال اندامی مانند عروسک باربی پیدا خواهید کرد. برای ایجاد این ترکیب بهتر است یک کت و دامن ست با یکدیگر را انتخاب کنید. سپس کت و دامن خود را با اکسسوری هایی مانند کمربند یا کلاه ست کنید. این ترکیب برای عروسی و مهمانی عالی است و شما با پوشیدن این استایل شیک ترین خانم خواهید شد.

کلاه خز

برای روزهای سرد از کلاه خز بهره ببرید. کیت میدلتون اغلب هنگامی از این کلاه استفاده می نماید که به منطقه ها سردسیر اطراف انگلستان می رود. او با پوشیدن این کلاه استایل بسیار شیکی پیدا می نماید. فرقی نمی نماید که کلاه اورسایز یا ظریف باشد در هر حال اکسسوری ای مانند آن جلوه زیبایی داشته و به فرد در گرم ماندن یاری می نماید.

کت سبز بلند

کیت میدلتون از رنگ سبز به ویژه برای کت های سبز بلند بسیار استفاده می نماید. فرقی نمی نماید که کت پشمی چهارخانه یا دارای حاشیه خز باشد در هر حال برای همه افراد یک انتخاب کلاسیک به شمار می رود. بین ترنچ کت کمربنددار یا یک کت دوخته شده دارای میزان متناسب یکی را انتخاب نموده و استایلی مانند کیت میدلتون را ایجاد کنید.

این لباس زمستانی را با رنگ های مشابه، اکسسوری های برجسته یا یک شال ساده برای ایجاد استایل زمستانی شیک ست کنید.

  • 10 مدل کت زمستانی مجذوب کننده زنانه که باید بشناسید

پیراهن گیپور یا توری

درخشش را با پیراهن گیپور به مرحله بعد ببرید. این پیراهن ها شیک بوده و هیچگاه دمده نمی شوند، بعلاوه می توانید از آن ها برای رویدادهای مختلف مانند مراسم عروسی یا مهمانی بهره ببرید. فرقی نمی نماید که از گیپور در قسمت کوچکی از لباس خود بهره ببرید یا کل لباستان گیپوری باشد در هر حال این استایل زیبا و درخشان است.

بهتر است با احتیاط از اکسسوری برای این مدل لباس ها بهره ببرید زیرا جزئیات ظریف آن ها کار اکسسوری را انجام می دهند. فرقی نمی نماید که این لباس را برای چه مراسمی بپوشید در هر حال در این لباس ها احساس شکوه و بزرگی خواهید داشت.

کلاه پیل باکس

کلاه پیل باکس یکی از اکسسوری های مخصوص کیت میدلتون است که اغلب برای مراسم های سلطنتی می پوشد و زیبایی استایلش را تکمیل می نماید. کیت میدلتون اغلب رنگی را انتخاب می نماید که با لباس هایش ست باشد و آن را با طرح های توری یا گل دار ست می نماید. در صورتی که می خواهید به مراسم عروسی بروید این کلاه می تواند گزینه مناسبی برای تکمیل استایل زیبایتان باشد.

  • 8 روش مختلف برای داشتن یک استایل مجذوب کننده با کلاه باکت

کت بلیزر و شلوار جین

کیت میدلتون به خاطر استایلش معروفیت دارد و استایل کژوال او هم از این قاعده مستثنی نیست. یک جفت شلوار جین اندامی و کت متناسبی که دوخت مرتبی داشته باشد لازمه کمد لباس هستند. این ترکیب را با یک یقه اسکی، تیشرت یا بلوز راه راه تکمیل کنید.

بوت بلند تا زانو یا کفش پاشنه بلند را هم به این ترکیب اضافه کنید. برای داشتن استایل کژوال دکمه های کت را باز گذاشته و از چند اکسسوری بهره ببرید. در صورتی که به جای رسمی تری می روید دکمه های کت بلیزر را بسته و یک کیف دستی به همراه خود ببرید.

منبع: The Trend Spotter

منبع: دیجی استایل
انتشار: 29 دی 1401 بروزرسانی: 29 دی 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2280

به "چگونه مانند کیت میدلتون لباس بپوشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه مانند کیت میدلتون لباس بپوشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید