وکیلی: به دنبال اتمام فرایند تست گیری تا اوایل تیرماه هستم

به گزارش مجله گیتی رو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، فاز اول تست گیری (صحت سنجی) متقاضیان حضور در تیم نوجوانان پسر سال 1401، بعد از تعویق 10 روزه به دلیل موج چهارم کرونا، از تاریخ اول اردیبهشت ماه شروع شد و طی آن 184 متقاضی در دو استان تهران و البرز صحت سنجی شدند.

وکیلی: به دنبال اتمام فرایند تست گیری تا اوایل تیرماه هستم

محمد وکیلی سرمربی تیم نوجوانان پسر سال 1401 با اشاره به تداوم فرایند تست گیری در 5 استان دیگر گفت: در حال حاضر به جز استان تهران و البرز در استان های اردبیل، خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و گلستان کار استعدادیابی را تمام کردیم. امروز هم فاز دوم استعدادیابی در استان مازندران را برگزار می کنیم. چون این استان را به دو منطقه جغرافیایی شرقی و غربی تقسیم نموده بودیم.

او با اشاره به پی گیری فرایند تست گیری از روز آدینه (24 اردیبهشت) در استان قزوین اضافه کرد: استعدادیابی دو استان قزوین و زنجان را روز آدینه به میزبانی قزوین انجام می دهیم. از آن جا که تعداد متقاضیان استان زنجان محدود است، تصمیم بر آن شد تا کار تست گیری این استان در قزوین صورت گیرد. در واقع استان هایی که تعداد متقاضیانشان کم باشد، کار تست گیری شان در استان های همجوار و نزدیک صورت می گیرد.

با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور در کوشش هستیم کار تست گیری را با رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام تست PCR در گروه های کوچک در استان ها پی گیری کنیم تا از تردد متقاضیان به تهران جلوگیری کنیم. در واقع به دنبال آن هستیم که با کم ترین خطر، بالاترین بهره وری را داشته باشیم.

سرمربی تیم نوجوانان پسر 1401 تاکید نمود بعد از اتمام تست گیری در استان قزوین، به فاصله یک الی دو روز و احتمالا در تاریخ 26 یا 27 اردیبهشت، کار صحت سنجی استان گیلان شروع خواهد شد.

وکیلی اما امیدوار است کار صحت سنجی متقاضیان حضور در تیم نوجوانان پسر سال 1401 در 31 استان را ظرف یکی دو ماه آینده به خاتمه برساند: در کوشش هستم در اسرع وقت زیربنای تیم نوجوانان 1401 را پایه ریزی کنم. به همین دلیل برنامه ریزی مان این است تا ضمن درنظر دریافت شرایط متقاضیان و خانواده هایشان، در بازه زمانی خاتمه خرداد تا دهه اول تیرماه تست گیری 31 استان را به اتمام برسانیم.

ثبت نام بازیکنان شایسته برای حضور در تیم نوجوانان پسر سال 1401 از چهارم اسفندماه سال 1399 شروع شد و تا هفتم فروردین ماه 1400 (خاتمه مهلت)، یک هزار و 196 بازیکن برای حضور در این تیم ثبت نام کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1722

به "وکیلی: به دنبال اتمام فرایند تست گیری تا اوایل تیرماه هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیلی: به دنبال اتمام فرایند تست گیری تا اوایل تیرماه هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید