واکنش مردم به عمل زیبایی الهام حمیدی ، اعتراف خانم بازیگر !

به گزارش مجله گیتی رو، خبرنگاران: الهام حمیدی نسبت به نظر مردم در خصوص عمل های زیبایی صورتش واکنش نشان داد.

واکنش مردم به عمل زیبایی الهام حمیدی ، اعتراف خانم بازیگر !

الهام حمیدی عمل های زیبایی اش را تکذیب کرد . برخلاف نظر مردم درباره صورت الهام حمیدی ، خانم الهام حمیدی تکذیب می نماید که عمل خاصی (مثل بوتاکس، ژل و ...) روی صورتش انجام داده باشد.یکی از بزرگترین حاشیه های زندگی الهام حمیدی دروغ گفتن درباره ازدواجش بود. الهام حمیدی چند سال پیش ازدواج کرد و ازدواج او حاشیه های زیادی داشت چراکه او برای بار دوم ازدواج می کرد اما الهام حمیدی به مردم گفته بود که بار اولم است و همین باعث شد بعضی از رسانه ها تصاویری از ازدواج اول الهام حمیدی منتشر نمایند و حاشیه هایی ایجاد گردد.

او در پاسخ به انتقاد درباره قایم کردن ازدواج اولش این موضوع را شخصی دانست که مردم نباید در آن دخالت نمایند. الهام حمیدی فعالیت زیادی در شبکه های اجتماعی ندارد و در کل سال جاری فقط با چند برند میکاپ و آرایشی همکاری داشته آن هم به صورت محدود.

چرا الهام حمیدی کم کار شده است ؟ الهام حمیدی مدتی است که فعالیتش در شبکه های اجتماعی کم شده و فیلم و سریالی بازی نکرده است و آنچه در تلویزیون پخش می گردد آثار گذشته او است که البته او مدتی قبل این اتفاق را به علت مافیا و باند بازی در سینما و تلویزیون دانست و اسم کرد که تا وقتی یک نقش درست و در شان من و بدور از هرگونه مافیا بازی بهم پیشنهاد نگردد صبر می کنم و از کمبود اقتصادی نمی ترسم !

منبع : برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1874

به "واکنش مردم به عمل زیبایی الهام حمیدی ، اعتراف خانم بازیگر !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مردم به عمل زیبایی الهام حمیدی ، اعتراف خانم بازیگر !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید