هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جریان اتفاقات بازی با ونزوئلا نبود!

به گزارش مجله گیتی رو، به گزارش خبرنگاران، روز گذشته اعلام شد یک شرکت بین المللی از فدراسیون فوتبال ایران شکایت نموده و خواستار دریافت غرامت 3 میلیون یورویی شده است. این شرکت به علت اتفاقاتی که در بحث حق پخش بازی محبت آمیز تیم ملی فوتبال ایران با ونزوئلا در سال 1396 و پیش از جام جهانی روسیه اتفاق افتاده بود، اقدام به شکایت نموده است.

هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جریان اتفاقات بازی با ونزوئلا نبود!

حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره این پرونده گفت: اصل قرارداد چیزی در حدود 197 هزار دلار بوده است ولی در شکایتی که اخیراً به ما واصل شده، غرامت 3 میلیون یورویی درخواست شده است.

به گفته شریفی، هیچ سند و مدرکی از این قرارداد در فدراسیون موجود نیست و مدیران وقت فدراسیون فوتبال از پاسخ به ایمیل های این شرکت خودداری نموده اند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال با اشاره به درگیری فوتبال ایران در پرونده سنگین مارک ویلموتس، از پرونده شکایت این شرکت هم به عنوان ونزوئلا گیت یاد کرد!

خبرنگاران برای پیگیری این موضوع سراغ برخی از اعضای سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال رفت که از میان آنها تنها محمود اسلامیان جوابگو بود.

اسلامیان از وجود این پرونده اظهار بی اطلاعی کرد و در واکنش به کم کاری فدراسیون وقت در خصوص این پرونده گفت: من عضو هیات رئیسه بودم و در جریان جزئیات تصمیمات نیستم.

وی اضافه نمود: اینها مربوط به مسائل اجرایی است و باید از دبیر کل و مسئولان اجرایی فدراسیون در آن موقع سئوال کنید.

اسلامیان تاکید نمود: در هیات رئیسه که هر دو یا سه هفته تشکیل جلسه می داد، مباحث کلی مطرح می شد و صحبت از موارد اجرایی نبود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2051

به "هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جریان اتفاقات بازی با ونزوئلا نبود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جریان اتفاقات بازی با ونزوئلا نبود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید