تور روسیه: هدیه تلخ شهرداری مسکو به سفارت انگلیس!

به گزارش مجله گیتی رو، شهرداری مسکو پس از اقدام پیشین خود در نامگذاری اطراف سفارت آمریکا، نام میدان روبروی سفارت انگلیس را نیز تغییر داد.

تور روسیه: هدیه تلخ شهرداری مسکو به سفارت انگلیس!

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، شهرداری مسکو خیابان ها و میادین اطراف سفارت انگلیس را تغییر داد؛ اقدامی که در واکنش به اقدامات خصمانه محور غرب به سرکردگی آمریکا به انجام رسیده است.

در طرح شهرداری مسکو که با عنوان هدیه ای برای آزادی در دست اجرا است، نام میدان روبروی سفارت انگلیس به نام میدان جمهوری مردمی لوهانسک تغییر یافت.

اقدام مسکو پس از آن به انجام رسید که شهرداری مسکو نام خیابان مجاور سفارت آمریکا را به جمهوری مردمی دونتسک و میدان روبروی این سفارت را به میدان مدافعان دونباس تغییر داد.

شهرداری مسکو در بیانیه ای با اشاره به اینکه در انتخاب نام خیابان ها و میادین اطراف سفارت آمریکا و انگلیس، بیش از 110 هزار نفر شهروندان مرکز مشارکت نموده اند بیان کرد: این نامگذاری، هدیه ای از سوی اهالی مسکو و مردم دونباس به انگلیس و آمریکاست.

شهرداری مسکو بعلاوه بیان کرد، از این به بعد در همه مکاتبات رسمی و نامه نگاری ها باید از آدرس تازه استفاده گردد.

اداره پست مسکو هم بیان کرد، در صورتی که روی بسته های پستی به مقصد سفارتخانه های آمریکا و انگلیس در مرکز روسیه، آدرس رسمی درج نگردد، بسته های پستی مرجوع خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2185

به "تور روسیه: هدیه تلخ شهرداری مسکو به سفارت انگلیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: هدیه تلخ شهرداری مسکو به سفارت انگلیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید