نیروهای قراردادی و طرحی مراکز بهداشت دشتستان جذب شوند

به گزارش مجله گیتی رو، خبرنگاران/بوشهر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواهان جذب و تبدیل شرایط نیروهای 89 روزه، طرحی و قراردادی مراکز بهداشتی و درمانی شد.

نیروهای قراردادی و طرحی مراکز بهداشت دشتستان جذب شوند

دکتر ابراهیم رضایی در نشست هم اندیشی با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در شهرستان دشتستان ضمن تشکر از مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، اهار کرد: امیدواریم که با روحیه جهادی و انقلابی شاهد حل مسائل مردم در حوزه سلامت باشیم.

وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت های شهرستان برای ارتقا حوزه بهداشت و درمان و خدمت رسانی مطلوب به مردم به خصوص منطقه ها کم برخوردار استفاده کنیم، توضیح داد: در کنار دانشگاه علوم پزشکی برای برطرف مسائل و بهبود زیرساخت ها مانند گذشته همکاری و کوشش خواهیم کرد.

نماینده دشتستان افزود: نیروهای انسانی توانمندی در بخش بهداشت و درمان دشتستان هستند که به مردم خدمات ارائه می دهند.

رضایی اظهار داشت که شهرستان دشتستان زیرساخت های خوبی دارد که البته نیازمند تقویت و برطرف نقایص است.

وی با بیان اینکه در بحران ها است که عیار یک دستگاه یا نهادی معین می گردد گفت: در بحران بیماری کرونا، بخش بهداشت و درمان، به خصوص در شهرستان دشتستان بالاتر از انتظار کوشش و فعالیت کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدافعان سلامت شهرستان دشتستان با راه اندازی مراکز بستری سرپایی در حسینیه اعظم و مرکز تخصصی درمانگاه امام موسی کاظم (ع) در پیک پنجم و ششم به صورت عینی به همه ما ثابت کردند که برای تأمین سلامت مردم و حفظ جان آن ها حاضرند از جان خود بگذرند و شهادت مدافعان سلامت گواه این گفته است.

رضایی خواهان جذب و تبدیل شرایط نیروهای 89 روزه، طرحی و قراردادی مراکز بهداشتی و درمانی شد و بر لزوم پرداخت مطالبات کادر درمان تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2132

به "نیروهای قراردادی و طرحی مراکز بهداشت دشتستان جذب شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروهای قراردادی و طرحی مراکز بهداشت دشتستان جذب شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید