نکونام: الغرافه را مجبور به دفاع کردیم، باید حریف را شکست می دادیم

به گزارش مجله گیتی رو، به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام پس از تساوی بدون گل تیمش در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الغرافه، اظهارکرد: تیم ما می توانست بازی را ببرد و اگر با اختلاف 2 یا 3 گل می بردیم نتیجه عادلانه ای رقم خورده بود.

نکونام: الغرافه را مجبور به دفاع کردیم، باید حریف را شکست می دادیم

وی گفت: ما توانستیم تیم خوب، پرمهره و با بازیکنان تاپ الغرافه را کنترل کنیم و آنها را مجبور کردیم که تنها دفاع کنند. ما می دانستیم حریف علاوه بر اینکه دفاع می کند در ضد حمله و ضربات ایستگاهی نیز به دلیل بازیکنانی که دارند می توانند خطرناک باشند اما توانستیم آنها را به خوبی کنترل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: ما در مالکیت توپ و ایجاد موقعیت هم توانستیم به فرصت های خوبی دست پیدا کنیم اما واقعاً بدشانس بودیم و 2 امتیاز را با بدشانسی از دست دادیم.

وی افزود: سرمربی الغرافه از فوتبال ایران شناخت دارد و مربی صاحب سبکی است و قطعاً از دوستانش در ایران برای شناخت تیم ما کمک گرفته است. اما تیم ما نشان داد که می تواند هر تیمی را تحت فشار قرار دهد و نشان دادیم اگر بدشانسی نیاوریم می توانیم به پیروزیت برسیم. در این بازی شانس به ما کمک نکرد و در ضربات آخر دقت نداشتیم و همین باعث شد به یک امتیاز برسیم. از اینکه موقعیت ها را گل نکردیم ناراضی هستم اما از عملکرد بازیکنانم و دوندگی شان در این هوای گرم و با رطوبت رضایت دارم.

نکونام گفت: هدف و برنامه ما کاملاً مشخص است. در این بازی سعی کردیم به گل برسیم. شش بازی است و نیاز است که در تمام بازی ها تمرکز داشته باشیم. بازی با الغرافه تمام شد و برای ما تجربه شد. تمام برنامه و فکر ما روی بازی آینده است زیرا تیم ما عملکرد خوبی داشت و فکر می کنم همه تیم ما را برای این بازی خوب تحسین می کنند.

وی عنوان کرد: مقابل تیمی که در زمین خود با 11 نفر دفاع می کند، بازی کردیم و اینکه بتوانیم در کل بازی موقعیت ایجاد کنیم، سخت است ولی توانستیم حریف را هم با ستاره هایش کنترل کنیم و هم موقعیت ایجاد کردیم، ضمن اینکه آنها را محبور کردیم که فقط دفاع کنند. الغرافه خط حمله بسیار خطرناکی دارد و گلر ما در این بازی علاوه بر اینکه یک بار هم توپ هم در چارچوب نگرفت، تیم ما پیروز شد موقعیت های خیلی خوبی خلق کند. نگاه ما به آینده و بازی بعد است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2147

به "نکونام: الغرافه را مجبور به دفاع کردیم، باید حریف را شکست می دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: الغرافه را مجبور به دفاع کردیم، باید حریف را شکست می دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید