حال و روز مهاجم سابق استقلال و تیم ملی در تایلند

به گزارش مجله گیتی رو، محسن بیاتی نیا مهاجم اسبق پاس، استقلال و ذوب آهن این روزها به تایلند رفته تا در 35سالگی فوتبال حرفه ای را با تیم لیگ فزونی سی ساکت دنبال کند.

حال و روز مهاجم سابق استقلال و تیم ملی در تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، به نظر می رسد فدراسیون فوتبال تایلند تصمیم گرفته به دلیل محبوبیت بالای این رشته در کشورش با واردکردن بازیکنان خارجی نسبتا سطح بالاتر از فوتبال این کشور، به رشد فوتبال ملی اش یاری کند.

در این میان بعد از بهشاد یاورزاده، هافبک سابق استقلال که چند سالی است در این کشور به فوتبال خود ادامه می دهد، سال جاری محسن بیاتی نیا نیز تصمیم گرفت در سال های انتهای فوتبالش به فوتبال تایلند برود. بیاتی نیا درباره چگونگی حضورش در لیگ تایلند می گوید: من بازیکنی نبودم که بخواهم در لیگ یک ایران بازی کنم و به خاطر همین به دنبال چالش جدیدی می گشتم. به وسیله یکی از دوستانم پیشنهادی به من رسید که به تایلند بیایم و من نیز بعد از مذاکره با مسئولان باشگاه تایلندی شرایط را مناسب دیدم و پذیرفتم.

محسن بیاتی نیا با سابقه بازی در تیم های ملی امید و بزرگسالان آخرین بار در ایستگاه22 لیگ چهاردهم برای گسترش فولاد تبریز به میدان آمده بود تا اینکه نیم فصل دوم لیگ برتر تایلند به سی ساکت پیوست.

جنگندگی عامل حضور در ترکیب اصلی

بیاتی نیا این روزها به انتخاب اول کادر فنی سی ساکت تبدیل شده است. محسن از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر تایلند وارد ترکیب تیم جدیدش شده تا در شش بازی به ترکیب اصلی راه پیدا کند در حالی که چهار بازی 90دقیقه ای انجام داده و دو بازی 72 و 69دقیقه ای.

بی شک تجربه و دوندگی این مهاجم با ایجاد درگیری روی خط دفاعی رقبا عاملی شده برای حضور او در ترکیب اصلی سی ساکت بیاتی نیا طی شش دیدار 501دقیقه پیراهن تیم تایلندی را پوشیده اما گلی به ثمر نرسانده است.

علاقه وافر تایلندی ها به فوتبال

محسن بیاتی نیا که قرارداد 6 ماهه ای را با تیم سی ساکت تایلند امضا نموده با اشاره به علاقه مردم تایلند به فوتبال می گوید: نکته جالب برایم این بود که این جا برای هر بازی حداقل 20 هزار تماشاگر به استادیوم می آیند و مردم تایلند شدیدا به فوتبال علاقه دارند. در بخش آموزشگاه کار بسیار جدی شروع شده و مطمئن باشید تا 10، 15 سال آینده تایلند به یکی از تیم های خوب آسیا تبدیل می گردد. تنها ضعف بازیکنان تایلندی از نظر بدنی است که مثلا با ایرانی ها قابل مقایسه نیستند. درواقع می توان گفت به نوعی ما این جا مسی و رونالدو هستیم و به خاطر همین شدیدا به بازیکنان ایرانی احترام می گذارند.

دوازدهم مثل سال قبل

سی ساکت طی 25بازی، هفت پیروزی و شش تساوی به دست آورده تا با تفاضل گل 14- و 27 امتیاز روی پله دوازدهم جدول 18 تیمی لیگ برتر تایلند قرار داشته باشد.

این در شرایطی است که سی ساکت فصل قبل هم با ثبت عنوان دوازدهمی رقابت ها به کار خود انتها داده است.

تیمی که فعلا بیاتی نیا برایش توپ می زند از سال2010 لیگ رجحان شده و امیدوار است جایگاهی مناسب در انتها 9هفته باقی مانده از رقابت ها به دست بیاورد.

سی ساکت با بیاتی نیا فردا چهارشنبه در جام حذفی مهمان تیم پلیس یونایتد است. این تیم دیدار بعدی خود در لیگ برتر را سه روز دیگر برابر ناوی یونایتد برگزار خواهد نمود. ناوی تیم پانزدهم جدول بازی آخرش را در خانه سوفان بوری 4 بر 2 برده و می تواند برای تیمسی ساکت خطرناک باشد.

آدفو جور مهاجمان سی ساکت را می کشد

به گزارش مشرق، محسن بیاتی نیا هنوز برای سی ساکت گل نزده در مقابل بهترین گلزن این تیم یک هافبک نیجریه ای است. آدفولارین دورویسن می در فصل جاری لیگ برتر تایلند 23بازی انجام داده تا طی 1933دقیقه، 9گل زده باشد.

در مقابل محسن بیاتی نیا آخرین بار در ایستگاه هفدهم لیگ14 با پیراهن گسترش فولاد به سپاهان گل زد.

چهارشنبه 19آذرماه سال1393 محمدرضا خلعتبری برای نصف جهانی ها هت تریک کرد و محسن 10ماه و 11روز قبل آخرین گلش را در یک بازی رسمی فوتبال به ثمر رساند.

منبع:مشرق

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 565

به "حال و روز مهاجم سابق استقلال و تیم ملی در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حال و روز مهاجم سابق استقلال و تیم ملی در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید