نخستین گفت وگوی تلفنی پوتین و علی اف درباره اوضاع قره باغ

به گزارش مجله گیتی رو، رؤسای جمهوری آذربایجان و روسیه، امروز در مذاکراتی تلفنی، درباره شرایط کنونی در منطقه درگیری قره باغ صحبت کردند که این نخستین گفت وگو بین الهام علی اف و ولادیمیر پوتین از زمان شروع جنگ در منطقه است.

نخستین گفت وگوی تلفنی پوتین و علی اف درباره اوضاع قره باغ

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، الهام علی اف و ولادیمیر پوتین، رؤسای جمهوری آذربایجان و روسیه، امروز چهارشنبه طی یک مکالمه تلفنی، درباره شرایط فعلی در خط تماس منطقه درگیری قره باغ کوهستانی صحبت کردند، این نخستین گفت وگو بین رهبران دو کشور از زمان شروع جنگ در منطقه است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

دفتر مطبوعاتی رئیس جمهوری آذربایجان خاطرنشان کرد: الهام علی اف امروز با ولادیمیر پوتین، همتای روسی خود تماس تلفنی گرفت. رئیس جمهوری آذربایجان، تولد رئیس جمهوری روسیه را به وی تبریک گفت و برای وی سلامت و موفقیت های جدید در عرصه فعالیت دولتی در جهت توسعه و شکوفایی هر چه بیشتر روسیه آرزو کرد. ولادیمیر پوتین نیز از رئیس جمهوری آذربایجان برای توجه و تبریک وی تشکر کرد.

در جریان این مکالمه تلفنی، رؤسای جمهور دو کشور درباره وخامت اوضاع کنونی در منطقه قره باغ و درگیری های نظامی بین ارمنستان و آذربایجان گفت وگو کردند.

الهام علی اف و ولادیمیر پوتین درخصوص چشم انداز روابط دوجانبه آذربایجان و روسیه نیز گفتگو کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1268

به "نخستین گفت وگوی تلفنی پوتین و علی اف درباره اوضاع قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین گفت وگوی تلفنی پوتین و علی اف درباره اوضاع قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید