مقدار سهم پرسپولیس از پاداش آسیایی تعیین شد خبرنگاران

به گزارش مجله گیتی رو، پرسپولیس که به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده بود و به مقام دوم رسید، تا الان تنها 10 هزاردلار به عنوان پاداش نصیبش شده است.

مقدار سهم پرسپولیس از پاداش آسیایی تعیین شد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پرسپولیس به عنوان نایب قهرمان جام معتبر لیگ قهرمانان آسیا هنوز پیروز به دریافت پاداش آسیایی خود از فصل گذشته نشده و تمام سهم سرخ پوشان از مبلغ قابل توجهی که در کنفدراسیون آسیا دارند، 10 هزار دلار است. این رقم هم با نامه باشگاه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا، به عنوان جریمه آل کثیر از پول پرسپولیس برداشت شد.

در تمام ماه های گذشته باشگاه پرسپولیس از راه های مختلف با مسئولان AFC مکاتبه کرد تا به نوعی بتواند با تمام مسائل مالی که با آن دست به گریبان است، پاداش آسیایی خود را دریافت کند اما هنوز کوچکترین اتفاقی رخ نداده است و با توجه به قوانین تحریمی ایران، مدیران تیم پرسپولیس به جز 10 هزار دلاری که بابت جریمه آل کثیر از آن پاداش نصیب شان شده، هیچ دریافتی دیگری نداشته اند. موضوعی که به نظر می رسد باعث شده پرسپولیسی ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا فقط هزینه کنند و هیچ دریافتی بابت خرج و مخارج و هزینه های خود نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1661

به "مقدار سهم پرسپولیس از پاداش آسیایی تعیین شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقدار سهم پرسپولیس از پاداش آسیایی تعیین شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید