مشکل پیش آمده قابل حل بود

به گزارش مجله گیتی رو، به گزارش خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران در خصوص مشکلات به وجود آمده بین کاپیتان های پرسپولیس با برخی بوقچی های این تیم گفت: می گویید ما دیروز تمرین نکردیم، اما باید عنوان کنم هیچ مشکلی در تمرین کردن ما به وجود نیامد. تمرین را انجام دادیم. مشکل خاصی در نحوه تمرین دادن تیم نداشتیم. ضمن اینکه مشکلی که به وجود آمده بود خیلی بزرگ نبود که قابل حل نباشد. اینجا هستیم تا عضو خانواده پرسپولیس باشیم. ما اینجا هستیم تا هواداران را شاد و راضی نگه داریم.

مشکل پیش آمده قابل حل بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حاشیه هایی که در فضای مجازی برای پرسپولیس به وجود می آید ادامه داد: من اینجا هستم تا فوتبال را دنبال کنیم. نباید دنبال سایر موضوعات باشم.شما خبرنگار هستید تا این موضوعات را دنبال کنید.

وی درباره اظهار نظر مسئولان استقلال خوزستان که عنوان نموده اند مشکل را پرسپولیسی ها در بازی با فولاد ایجاد کردند اضافه کرد: بحث و کری خواندن بین هواداران در همه جای دنیا به وجود می آید. من نمی دانم کدام تیم اول آغاز نموده و دلیلش چه بوده است.

برانکو درباره تمرین روز گذشته پرسپولیس که در هوای آلوده برگزار گردید گفت: قبول دارم که آلودگی هوا در اطرف ورزشگاه بسیار زیاد است. مسئولان باشگاه هم دیروز نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و با مسئولان شهر تهران تماس گرفتند تا این مشکل به وجود نیاید. تغییر محل تمرین اینگونه نیست که بخواهیم به راحتی محل آنرا تغییر دهیم. در واقع، رستوران نیست که بخواهیم آن را تغییر دهیم.

وی در خصوص عملکرد شاگردان خود در سه هفته ابتدایی گفت: از آغاز تیمم خیلی راضی هستم. توانسته ایم 7 امتیاز از سه بازی بگیریم. در فصلی که نتوانستیم بازیکن بگیریم خیلی خوب عمل نموده ایم. دو بازی را بیرون از خانه انجام دادیم و در ابتدای لیگ هم هستیم. با تمام این تفاسیر باید بگویم تمام بازی ها را در سطح مطلوبی برگزار کردیم.

برانکو در سرانجام درباره بازی با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: این تیم بالاتر از حد انتظار ظاهر گردیده است. جمعه با حریفی باانگیزه بازی داریم. حریفی که توانایی بیشتر از خود نشان داده است. ویسی مربی خوب و باتجربه ای است که روی نیمکت آنها می نشیند. البته که مثل تمام بازی ها می خواهیم پیروز میدان شویم. به حریفانمان احترام می گذاریم اما در تمام بازی ها برد می خواهیم.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 150

به "مشکل پیش آمده قابل حل بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل پیش آمده قابل حل بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید