فیتیله ای ها: مگر ما بارها معذرت خواهی نکردیم چرا نمی بخشند؟

به گزارش مجله گیتی رو، محمد مسلمی با اشاره به آرزوی یک کودک سرطانی برای بازگشت برنامه فیتیله از پخش برنامه کودک شو در نوروز 1396 سخن گفت.

فیتیله ای ها: مگر ما بارها معذرت خواهی نکردیم چرا نمی بخشند؟

محمد مسلمی مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی فیتیله گفت: برنامه کودک شو را ویژه نوروز 1396 همراه با دیگر مجریان برنامه فیتیله روی آنتن شبکه دو می بریم. وی ادامه داد: این برنامه قرار است به صورت هفتگی و در روزهای آدینه پخش گردد. مسلمی توضیح داد: ما هر چقدر جلوتر می رویم برنامه های کودک ما ریزش پیدا می نماید و شرایط گروهی مانند فیتیله که 25 سال در حال فعالیت است، نباید اینگونه باشد.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: ریزش برنامه ها و مخاطبان برنامه های کودک در جامعه ای که قرار است بچه ها آینده آن را بسازند، باعث تاسف است و نکته این است که آیا هیچ سیاستی برای برنامه ریزی در مورد انجام دادن فعالیت هایی برای بچه ها وجود دارد یا خیر؟! این مجری برنامه پرطرفدار فیتیله شرح داد: باید به این موضوع توجه داشته باشیم که وقتی بچه ها به برنامه هایی نظیر مسابقه، برنامه های ترکیبی، فیلم، انیمیشن و مواردی نظیر آن احتیاج دارند، باید ببینیم ما در مرحله عمل برای آن ها چه کاری انجام داده ایم؟! وی یادآور شد: به عنوان یک هنرمند از دوستانی که در رسانه هستند یک مقدار دلگیرم از این جهت که چرا نسبت به این قضیه بی تفاوت هستند. مسلمی همچنین گفت: اتفاقی که برای برنامه فیتیله رخ داد و با توجه به اینکه این برنامه تولیدی بود و مجوز داشت را به مرحله تعطیلی کشاند، در درجه اول ظلم بزرگی بود که در حق بچه ها صورت گرفت چرا که بچه های ایران با ما زندگی می کردند.

وی توضیح داد: آیا هنرمندان نباید مورد حمایت قرار بگیرند؟! با وجود اینکه ما پس از آن اتفاق عذرخواهی کردیم باز هم اتفاق مثبتی برای برنامه فیتیله رخ نداد و این موضوع در حالی است که ما حتی 20 قسمت ضبط شده و آماده داریم اما از پخش آن خبری نیست. این مجری برنامه فیتیله اعلام نمود: چند وقت پیش شنیدم که یکی از بچه های سرطانی با حضور در برنامه آقای ضیاء اعلام نموده بود که آرزوی من برگشتن عموهای فیتیله ای است.

مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1362

به "فیتیله ای ها: مگر ما بارها معذرت خواهی نکردیم چرا نمی بخشند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیتیله ای ها: مگر ما بارها معذرت خواهی نکردیم چرا نمی بخشند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید