عنایتی برای فرهاد یا حسینی برای یحیی، کمکهای غیر مستقیم سرخابی ها

به گزارش مجله گیتی رو، به گزارش خبرنگاران، هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر در حالی از جمعه با انجام دو بازی آغاز می شود که پس از مدت ها بازی های یک هفته به صورت همزمان و در یک روز برگزار نمی شود تیم ها در روزهای جمعه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه به میدان می فرایند.

عنایتی برای فرهاد یا حسینی برای یحیی، کمکهای غیر مستقیم سرخابی ها

در این هفته استقلال صدرنشین مسابقات در روز سه شنبه با پیکان دیدار می کند و پرسپولیس تیم دوم جدول یک روز قبل از آبی پوشان به میهمانی تیم هوادار می رود.

این دو دیدار در حالی برگزار می شود که 4 تیم تهرانی استقلال، پرسپولیس، پیکان و هوادار که برگزار کننده دو دربی کوچک این هفته هستند، از معدود تیم های فصل بیست و یکم هستند که دست به تغییر روی نیمکت نزده و تیم ها با همان ترکیبی در نیم فصل دوم دیدار می کنند که در نیم فصل اول رو در روی هم قرار گرفته بودند.

در نیم فصل اول استقلال قاطعانه و با 3 گل پیکان را مغلوب کرد و امتیازات کاملی از این بازی گرفت و پرسپولیس به سختی و با گل ثانیه های سرانجامی توانست در دیدار خانگی مقابل هوادار به تساوی رسیده و از یک شکست خانگی فرار کند.

سرخابی ها در حالی در هفته بیست و چهارم به میدان می فرایند که فاصله شأن در جدول 6 امتیاز است. شاگردان مجیدی امیدوارند با پیروزی در این بازی حداقل فاصله 6 امتیازی شأن را در فاصله 6 هفته به سرانجام رقابت ها حفظ کرده و یا در صورت امتیاز از دست دادن رقیب اصلی شأن، این فاصله را افزایش داده و شانس شأن را برای کسب عنوان قهرمانی زیاد کنند؛ و این در حالی است که شاگردان گل محمدی امیدوار به لغزش استقلال هستند تا با کسب پیروزی مقابل هوادار فاصله شأن را با صدر جدول کاهش و امیدشان به قهرمانی را افزایش دهند.

در این هفته مجتبی حسینی دستیار سابق گل محمدی می تواند نقش یار کمکی او را مقابل استقلال ایفا کرده و با کشیدن ترمز استقلال یحیی و تیمش را برای ادامه لیگ امیدوار تر کند و رضا عنایتی همبازی فرهاد مجیدی در استقلال هم می تواند همین نقش را برای آبی ها ایفا کرده و با گرفتن امتیاز از پرسپولیس آبی پوشان را به قهرمانی در این فصل نزدیک نماید.

پیکان با 32 امتیاز در رده هفتم و هوادار با 27 امتیاز در رده یازدهم جدول حضور دارند و با توجه به اینکه این دو تیم نه در کورس قهرمانی و حتی کسب سهمیه آسیا هستند و نه خطر سقوط به لیگ دسته یک آنها را تهدید می کند، از نظر جدولی احتیاج خیلی زیادی به امتیازات این بازی ندارند. اما نقش آنها در این دو بازی بسیار مهم است و می تواند در سرنوشت نهایی لیگ نیز تأثیر گذار باشد.

دیدار تیم های پرسپولیس و هوادار در ساعت 20:30 روز دوشنبه 15 فروردین و دیدار تیم های استقلال و پیکان نیز در ساعت 20:30 روز سه شنبه 16 فروردین برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2128

به "عنایتی برای فرهاد یا حسینی برای یحیی، کمکهای غیر مستقیم سرخابی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنایتی برای فرهاد یا حسینی برای یحیی، کمکهای غیر مستقیم سرخابی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید