طراحی شیائومی 15 اولترا لو رفت؛ عرضه با ماژول دوربین غول پیکر

به گزارش مجله گیتی رو، شیائومی خود را برای رونمایی از نسل تازه گوشی های پرچم دار خود، شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو، در اواخر ماه جاری میلادی آماده می نماید. اما علاقه مندان به پرچم دار واقعی شیائومی باید تا اوایل سال آینده منتظر شیائومی 15 اولترا بمانند. شیائومی 15 اولترا به عنوان قدرتمندترین گوشی شیائومی در سال آینده، تمرکز ویژه ای بر روی دوربین خواهد داشت و میخواهد عنوان برترین گوشی دوربین محور را از آن خود کند. تصاویر تازهی از طرح های شماتیک شیائومی 15 اولترا فاش شده است که اطلاعات جالبی درباره طراحی و مشخصات این گوشی ارائه می دهد.

طراحی شیائومی 15 اولترا لو رفت؛ عرضه با ماژول دوربین غول پیکر

طراحی نو دوربین شیائومی 15 اولترا

همان طور که در تصاویر فاش شده تعیین است، شیائومی 15 اولترا از ماژول دوربین دایره ای شکل مشابه شیائومی 14 اولترا بهره می برد. اما چینش دوربین ها در شیائومی 15 اولترا با نسل قبلی فرق دارد. در شیائومی 15 اولترا سه دوربین در پایین و یک دوربین تله فوتو پریسکوپی در بالای ماژول قرار گرفته اند. این در حالی است که در شیائومی 14 اولترا دو دوربین در بالا و دو دوربین در پایین ماژول قرار داشتند.

تعیینات دوربین ارتقا یافته

گزارش ها حاکی از آن است که دوربین تله فوتو پریسکوپی شیائومی 15 اولترا از حسگر 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP9 سامسونگ استفاده خواهد نمود؛ همان حسگری که در ویوو X100 اولترا به کار رفته است. این حسگر نسبت به حسگر 50 مگاپیکسلی IMX858 سونی در شیائومی 14 اولترا یک جهش بزرگ محسوب می گردد.

بعلاوه انتظار می رود دوربین اصلی شیائومی 15 اولترا از حسگر یک اینچی 50 مگاپیکسلی LYT-900 سونی بهره ببرد و به طورقطع از لرزشگیر اپتیکال نیز پشتیبانی خواهد نمود.

احتمالاً دوربین های اولترا واید و تله فوتو دوم بدون تغییر باقی خواهند ماند و همچنان شاهد استفاده از حسگر 50 مگاپیکسلی IMX858 سونی در آن ها خواهیم بود. با این اوصاف، دوربین اولترا واید دارای میدان دید 122 درجه ای خواهد بود و دوربین تله فوتو فاصله کانونی 75 میلی متری خواهد داشت. مانند نسل های گذشته، شیائومی با لایکا برای بهینه سازی دوربین های شیائومی 15 اولترا همکاری خواهد نمود تا این گوشی را به قدرتمندترین گوشی دوربین محور خود تبدیل کند.

سایر تعیینات کلیدی شیائومی 15 اولترا

براساس گزارش های قبلی، شیائومی 15 اولترا از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 4 (که احتمالاً با نام اسنپدراگون 8 الیت عرضه خواهد شد) به همراه حداکثر 24 گیگابایت رم بهره مند خواهد بود. این گوشی احتمالاً از باتری غول پیکر 6200 میلی آمپرساعتی، صفحه نمایش اولد با وضوح 2K و انحنای میکرو در هر چهار طرف، حسگر اثرانگشت اولتراسونیک، سیستم عامل اندروید 15 و رابط کاربری HyperOS 2.0 نیز بهره مند خواهد شد.

به گفته افشاگران، شیائومی 15 اولترا با سه جنس چرم، فایبرگلاس و سرامیک به بازار عرضه خواهد شد. اطلاعات دقیقی از قیمت این گوشی در دسترس نیست، اما می توان انتظار داشت که در اوایل سال آینده میلادی شاهد رونمایی رسمی آن باشیم.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مهر 1403 بروزرسانی: 20 مهر 1403 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2420

به "طراحی شیائومی 15 اولترا لو رفت؛ عرضه با ماژول دوربین غول پیکر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی شیائومی 15 اولترا لو رفت؛ عرضه با ماژول دوربین غول پیکر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید