سیاوش یزدانی: مجیدی من را به تمرین راه نداد؛ خدمت سربازی برایم مقدس نیست!

به گزارش مجله گیتی رو، سیاوش یزدانی مدافع استقلال می گوید طی چند ماه گذشته مدام به او وعده داده اند که مشکل خدمت سربازی اش حل می گردد.

سیاوش یزدانی: مجیدی من را به تمرین راه نداد؛ خدمت سربازی برایم مقدس نیست!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سیاوش یزدانی که دل پری از باشگاهش داشت دیشب در برنامه فوتبال برتر گفت: در این چند وقت خیلی تحت فشار بودم. بنا به دلایلی مجبورم فعلا سکوت کنم. نمی توانم همه حرف ها را بزنم اما سعی می کنم مثل همواره با صداقت حرف بزنم. من می دانستم که معافیت من چنین روزی تمام می گردد. باشگاه (استقلال) هر روز به من می گفت مشکلت حل می گردد و سرباز قهرمانی هستی. می گفتم یک ماه دیگر بیشتر فرصت ندارم اما باشگاه می گفت حل می گردد. من حتی نمی دانستم ارتش و سپاه چیست.

او ادامه داد: من نمی دانستم که سهمیه سپاه هستم. باشگاه استقلال و مجیدی خیال من را راحت نموده بودند که مشکل حل می گردد. اوضاع به حدی خراب بود که رفتم پلیس به اضافه 10 و دیر به تمرین رسیدم و آقای مجیدی گفت چرا دیر به تمرین آمدی و اجازه تمرین نداری. گفتم آقای مجیدی شرایطم بد است. به آقای آجرلو زنگ زدم و گفتم شرایطم اینطوری است اما ایشان حتی ناراحت شد که چرا پیگیری کردی وقتی که من می گویم مشکل حل می گردد؟ گفتم اگر می گویی حل است، خیال من را راحت کن. احساس می کنم دعوایی بین استقلال و نظام وظیفه آغاز شد که دود این ماجرا به چشم ما رفت. روحمان هم خبر نداشت. اگر قرار بود سرباز شویم، می گفتند که به فجرسپاسی برویم.

این بازیکن استقلال ادامه داد: باشگاه خیال من را راحت نموده بود. من حتی تا امروز امیدوار بودم و با تیم به مشهد رفتم. امروز در رختکن گفتم تکلیف من چیست؟ می گفتند تو را به فجرسپاسی داده ایم و سه ماهه به استقلال بر می گردی و بازی می کنی. پنج ماه است که چنین حرفی را به من می زنند. اگر قرار است سرباز شوم، زودتر می گفتند. چرا با آینده من بازی کردند؟ سیاوش یزدانی قربانی شد. با این شرایط آینده ام تباه می گردد. من 30 سال زحمت کشیدم و فوتبالیست استقلال و تیم ملی شدم. با یک سهل انگاری تمام زندگی من در حال نابود شدن است. نمی دانم به چه کسی اعتراض کنم؟ جواب آینده تباه من را چه کسی می دهد؟

وی یادآور شد: حتی باشگاه به من گفت شرایط حل می گردد. به من می گفتند بیا قراردادت را هم تمدید کن. من داشتم درسم را می خواندم. من دانشجو بودم. من نماینده همه فوتبالیست های تحصیل نموده بودم. به خاطر یک استوری خیلی راحت من را از کنکور محروم کردند. من می گویم یک اتفاقی برای من اتفاق افتاده است. من نماینده کل جوانان این مملکت هستم. سربازی مقدس است و همه باید یک روزی برویم. من الان در شرایطی هستم و به یک جایگاهی رسیده ام. به من دو ماه مهلت بدهند که در کنکور قبول شوم و به دانشگاه بروم. من یک جوان سالم بودم که درس خواندم و ورزش کردم. من اشتباه نکردم. این دعوای سازمان نظام وظیفه و باشگاه استقلال بود. الان یک خواهش دارم که به من یاری نمایند. دو، سه ماه مهلت بدهند من سر درس و زندگی خودم می روم. اگر الان بازی نکنم، همه چیز بر باد می رود و خدا می داند چه اتفاقی برای من می افتد.

یزدانی با خواهش از مسئولان نظام وظیفه و نهادهای دولتی گفت: سر من و خانواده ام کلاه رفت. اصلا اشتباه شد. نمی دانم چه کسی اشتباه کرد. من دست یاریم را به سمت مسئولان دراز می کنم. قانون باید حامی یک جوان مفید باشد. من از قانون توقع دارم که از من حمایت کنم. من شهروند مفیدی بودم. من که کنکور قبول می شوم. دو، سه علت دارم که باید از من حمایت نمایند. دو، سه ماه یاری نمایند. سربازی در این شرایط برای من مقدس نیست چون به آینده من آسیب می زند. الان قانون می تواند به من یاری کند. دو، سه ماه به من فرصت بدهند که بروم به درسم برسم. می خواهم به من یاری نمایند. خواهش می کنم. شاید یک جوانی به جاده خاکی رفته است. احساسم این است که می توانستند یاری نمایند اما باشگاه یک چیزی گفت که کار به اینجا رسید.

این بازیکن تیم ملی اظهار کرد: من نمی دانم قانون چه شکلی است. اگر می توانند دو، سه ماه به من مهلت بدهند. فکر می کنم اوایل اردیبهشت جواب کنکور می آید. من زحمت کشیدم. باورم نمی گردد چنین اتفاقی برای من اتفاق افتاده است. من تا دو روز پیش نمی دانستم چه اتفاقی رخ می دهد. خواهش می کنم. نمی دانم چه جنگ و دعوایی با باشگاه استقلال دارند. اگر دستشان باز است، به من یاری نمایند. الان به زندگی من ضربه می زند. چند ماه به من مهلت بدهند. الان پنجره جابجایی هم بسته شده است.

او ادامه داد: من الان حقم را از که بگیرم؟ باور نمی گردد بعد از این همه زحمت به چنین روزی افتادم. خیلی سخت است که هم فوتبالیست شوید و درس هم بخوانید. امیدوارم به من یاری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2136

به "سیاوش یزدانی: مجیدی من را به تمرین راه نداد؛ خدمت سربازی برایم مقدس نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاوش یزدانی: مجیدی من را به تمرین راه نداد؛ خدمت سربازی برایم مقدس نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید