ساحل بنانا؛ از مناظر بکر و فریبنده تایلند، عکس

به گزارش مجله گیتی رو، ساحلی فریبنده با شن ها و ماسه های سفید که در امتداد دریایی آرام آرمیده و در گوشه و کنارش درختان نارگیل به چشم می خورد.

ساحل بنانا؛ از مناظر بکر و فریبنده تایلند، عکس

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

آب های دریای مجاور این ساحل بسیار تمیز و روشن می باشد و برای شنا کردن حرف ندارد. در انتهای ضلع جنوبی این ساحل رستورانی یافت می گردد که خوشمزه ترین غذاهای تایلندی را سرو می نماید، اما کمی گران تر از حد انتظار می باشد.

اگر چند سال پیش به این مکان می رفتید قطعا رویای بودن در یک بهشت اختصاصی را با تمام وجودتان لمس می کردید. می توان از این ساحل به عنوان پناهگاهی امن برای گریز از شلوغی های سواحل غربی و لذت بردن از مناظری طبیعی نام برد.

موقعیت: سواحل شمال غربی، لاگونا

فعالیت های ساحلی

شاید فعالیت های تفریحی چندانی در این ساحل وجود نداشته باشد اما این مسئله امیدوار کننده است و به حفظ زیبایی های طبیعی این مکان جادویی یاری می نماید. با پرداخت 100 بات می توانید یک چتر ساحلی فوق العاده را برای یک روز کامل اجاره نمایید. همچنین امکانات لازم برای انجام فعالیت غواصی با لوله تنفسی نیز در اطراف صخره های شکل گرفته در امتداد ساحل به چشم می خورد.

چگونگی دسترسی به این مکان

برای دسترسی به این مکان کافیست سفرتان را از امتداد جاده شمالی از ساحل لایان (Layan Beach) شروع نمایید بعد از عبور از هتل ترایزرا (Trisara Resort) کافیست به سمت چپ برگردید تا ساحل بنانا را ببینید. دسترسی به این ساحل زیبا در پوکت مستلزم پیمودن مسیری جنگلی است، مسیری کمی سخت که عبور از آن ارزش دیدن این ساحل جادویی را دارد. پارک ماشین و موتور تنها در امتداد جاده و فقط سر راه امکان پذیر خواهد بود.

نام سرگرمی

Banana Beach

نوع سرگرمی

ساحل

کشور

تایلند

شهر

پوکت

ناحیه

ساحلی

آدرس

Choeng Thale, Thalang District, Phuket 83110, Thailand

منبع: گردشبان
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 912

به "ساحل بنانا؛ از مناظر بکر و فریبنده تایلند، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل بنانا؛ از مناظر بکر و فریبنده تایلند، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید