ردمی نوت 11 پرو یا ردمی نوت 11 پرو پلاس

به گزارش مجله گیتی رو، امروز قرار است باهم مقایسه ای از دو گوشی Redmi Note 11 Pro و Note 11 Pro Plus داشته باشیم و نگاهی عمیق تر به سری Redmi Note 11 بیندازیم. بیایید ابتدا ببینیم این دو مدل چه تفاوت هایی با هم روی کاغذ دارند. به نظر می رسد باتری و اندازه شارژ تنها دو تفاوت قابل توجه بین Note 11 Pro و Pro Plus هستند.

ردمی نوت 11 پرو یا ردمی نوت 11 پرو پلاس

به گزارش خبرنگاران؛ Redmi جسورانه قدرت شارژ دیوانه وار 120 وات را به نسخه پلاس آورده است، در حالی که Redmi Note 11 Procome با شارژ سریع 67 واتی، اما در عین حال دارای باتری بزرگتر 5160 میلی آمپر ساعتی است. جدا از این، این دو مدل تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

در مدل Pro Plus شارژ سریع 120 واتی تنها 16 دقیقه طول میکشد تا به 100 درصد قدرت برگردد، که تقریباً همان نتیجه ای است که پرچمدار خود شیائومی یعنی Mi Mix 4 دارد. در حالی که تست شارژ کامل نسخه Pro حدود 45 دقیقه طول کشید، اما از نظر کارایی شارژ همچنان سریعتر از بعضی پرچمداران است.

هر دو مدل 8.34 میلی متر ضخامت دارند، اما نسخه پرو 207 گرم وزن دارد، در حالی که وزن پرو پلاس 204 گرم است. شما هیچ تفاوت قابل توجهی را احساس نخواهید کرد، زیرا وقتی آن ها را در دستان خود می گیرید تقریباً یکسان هستند. اگر وزن آن ها را به شما نمی گفتیم، هیچ راهی برای تشخیص یکی از دیگری وجود نداشت؛ بنابراین من به شما دوستان توصیه می کنیم در آنالیز مدل دقت کنید.

هر دو مدل دارای پردازنده MTK Dimensity 920، 5G و صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED سامسونگ هستند که برترین صفحه نمایش برای سری Note تا به امروز بوده است. این دو مدل همچنان از همان ماژول دوربین 108 مگاپیکسلی استفاده می نمایند.

در خصوص نمایشگر های AMOLED، این دو مدل هر دو تجربه بصری خیره نماینده ای با برترین پنل در رنج قیمتی دارند و دقیقا از صفحه نمایش یکسانی برخوردارند. یکی از معدود ارتقا های قابل توجهی که ما را با کل سری نوت 11 خوشبین کرد، بلندگو های استریوی تنظیم شده به وسیله کمپانی JBL است.

ماژول دوربین هر دو مدل به وسیله یک سنسور 108 مگاپیکسلی HM2 راهنمایی می شوند و در پی آن یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی دیگر قرار دارند. از نمونه های عکس برداری شده روی Pro و Pro Plus، می توانیم متوجه شویم که کیفیت و مسائل یکسانی دارند. هر دوی آن ها تعادل سفیدی ثابت و صحیحی را با ترجیح رنگ کمی سرد ارائه می دهند.

حالت 108 مگاپیکسلی تا به امروز برای پتانسیل حسگر بومی مورد سوء استفاده قرار نگرفته است. اما در مقایسه با مدل های دیگر در قیمت خود، بدون شک سری ردمی نوت 11 همچنان یکی از برترین گزینه های موجود در بازار است. مخصوصاً برای نوت 11 پرو، یافتن حریفی که از نظر قدرت نزدیک به آن باشد سخت است.

تصاویری از Redmi Note 11 Pro و Note 11 Pro Plus

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1998

به "ردمی نوت 11 پرو یا ردمی نوت 11 پرو پلاس" امتیاز دهید

861 کاربر به "ردمی نوت 11 پرو یا ردمی نوت 11 پرو پلاس" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی نوت 11 پرو یا ردمی نوت 11 پرو پلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید