راهیابی کوپال به جشنواره فیلم همیلتون

به گزارش مجله گیتی رو، خبرگزاری ایسنا: دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم همیلتون در کشور کانادا کانادا میزبان نمایش فیلم ایرانی کوپال در بخش رقابتی خواهد بود.

راهیابی کوپال به جشنواره فیلم همیلتون

این جشنواره سینمایی که از چهارم تا دوازدهم نوامبر 2017 (13 تا 21 آبان 96) در شهر همیلتون کانادا برگزار می گردد در بخش مسابقه فیلم کوپال به کارگردانی و نویسندگی کاظم ملایی را در کنار آثاری از کشورهای لهستان، بلژیک و کانادا به نمایش می گذارد.

جشنواره فیلم همیلتون کانادا یک جشنواره کاملا مستقل است که خودش را رقیب جدی جشنواره تورنتو دانسته و تمرکز عمده اش نمایش خلاقیت و نوآوری در سبک های مختلف سینمایی است.

کوپال اولین فیلم بلند سینمایی کاظم ملایی است که اولین نمایش آن سال گذشته در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر رقم خورد و آخرین نمایش آن نیز مربوط به بخش اصلی دهمین جشنواره فیلمهای زیرزمینی آریزونای آمریکا و ششمین جشنواره بین المللی براشوف کانادا است.

داستان این فیلم یک هفته از زندگی دکتر احمد کوپال با بازی لوون هفتوان را به تصویر می کشد که درست قبل از تحویل سال نو دچار چالشی غریب در زندگی اش شده است. طبق اعلام تهیه کننده این فیلم، کوپال از آبان ماه امسال در سینماهای سراسر کشور به نمایش درخواهد آمد.

امسال علاوه بر فیلم کوپال که در بخش فیلم های بلند سینمایی حضور دارد، 6 فیلم کوتاه نیز از ایران در بخش فیلم های کوتاه داستانی و انیمیشن به نمایش درمی آیند که شامل پیش خدمت ساخته فرنوش عابدی، لایت سایت از مسلم طباطبایی، کرختی ساخته میلاد جرموز، سهمی از سهم به کارگردانی کاوه جاهد، اکتسابات انتسابی از سمانه شجاعی و روح انگیز ساخته المیرا باقرزاده می گردد.

منبع: برترین ها
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 695

به "راهیابی کوپال به جشنواره فیلم همیلتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی کوپال به جشنواره فیلم همیلتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید