در سفر به آلمان سوغاتی چی بخریم؟ (تور ارزان آلمان)

به گزارش مجله گیتی رو، سوغات کشور آلمان

در این مقاله از وب سایت گردشگری خبرنگاران به معرفی سوغات کشور آلمان خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید.

در سفر به آلمان سوغاتی چی بخریم؟ (تور ارزان آلمان)

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

در سفر به آلمان سوغاتی چی بخریم؟

کشور آلمان یکی از کشورهای جهانگرد پذیر می باشد. آلمان کشوری تماشای، زیبا و فرهنگی است. اگر برای تعطیلات و سفر خارجی تور آلمان را انتخاب نموده اید، دانستن اطلاعاتی از سوغاتی های آلمان خالی از لطف نیست. در سفر به این کشور علاوه بر بازید از جاذبه های تاریخی و گردشگری، می توانید فروشگاه ها و اجناسی مرغوب و زیبا را بعنوان سوغات از آلمان تهیه کنید. ما در این بخش به شما یاری می کنیم تا برندهای معروف که در کشور آلمان قابل دسترسی هستند و یادگاری هایی دیگر مانند بخش هایی از دیوار برلین که برای گردشگران مجذوب کننده است را بشناسید.

تکه هایی از دیوار برلین

دیوار 155 کیلومتری برلین به عنوان یک سوغاتی هنوز هم هدیه داده می گردد. تکه ای بتن رنگ آمیزی شده در پلکسی گلس از دیوار برلین را می توانید در فروشگاه های سوغاتی مشاهده کنید. در یادبود دیوار برلین (Berlin Wall Memorial) نیز تکه هایی با گواهی اعتبار اصل بودن فروخته می گردد. علاوه بر آن می توانید از پکیج دیوار برلین هتل وستین (Westin Hotel) بهره ببرید و خودتان تکه ای از تاریخ را انتخاب نموده و به یادگار ببرید.

شکلات آلمان

شکلات یکی از محبوبترین خوراکی های جهان است که بسیاری از کشورهای جهان در زمینه فراوری آن فعالیت دارند. آلمان در زمینه فراوری شکلات یکی از کشورهای برتر جهانست بعلاوه یکی از برترین کشورها در زمینه مصرف شکلات است.Stollwerck یکی از برندهای معروف فراوری شکلات در این کشور است. کارخانه فراوری این برند در شهر کلن قرار گرفته است. در این شهر موزه ای تاسیس شده که فرایند فراوری شکلات را به نمایش درآورده است. محصولات این کارخانه در آلمان و در بسیاری از کشورهای دیگر جهان هوادار دارد.مرسی برند شکلاتی که در بازارهای ایران نیز زیاد به جشم می خورد از محصولات کشور آلمان است که در کشورهای دیگر جهان نیز صادر می گردد.

ساعت کوکو

با خرید این ساعت خاطرات سفر به برلین را در هر لحظه از زندگی خود به ارمغان بیاورید. قیمت این محصول بسیار متنوع است و از 200 یورو در مدل های ساده که با دست، حکاکی و منبت کاری شده اند شروع می گردد و تا 3 هزار یورو در مدل های لوکس ادامه می یابد.

مجسمه های کوچک Hummel

این تندیس های کوچک بر اساس نقاشی های یک راهبه به نام Sister Maria Innocentia Hummel ساخته شده اند. این مجسمه ها اولین بار در سال 1935 معرفی شدند و در اواخر جنگ جهانی دوم به محبوبیت فوق العاده ای رسیدند. در آن موقع، سربازان آمریکایی حاضر در خاک آلمان این تندیس ها را به عنوان هدیه به خانه های خود می فرستادند. امروز، باشگاه M.I. Hummel، صد هزار عضو در سراسر جهان دارد.

برند آدیداس آلمان

برند آدیداس (adidas) آلمان یکی از معروفترین برندهای جهان در زمینه محصولات ورزشی است. پایه گذاری این برند به وسیله آدولف داسلر بعد از جنگ جهانی دوم، با فراوری برترین و مناسب ترین کفش های ورزشی شروع شد. این کمپانی در یکی از شهرهای آلمان تاسیس شد و امروزه فروشگاه و نمایندگی های بسیاری در سراسر جهان دارد. برند آدیداس از سه خط موازی تشکیل شده است. در حال حاضر محصولات فراوری این شرکت افزایش یافته در دو دسته تخصصی و غیر تخصصی فراوری دارد. تخصصی مانند کفش، لباس ورزشی، لوازم ورزشی و فراوریات غیر تخصصی مانند عینک آفتابی، ساعت، عطر و ادکلن، کفش غیر ورزشی و … هستند. شما می توانید در سفر به آلمان از فروشگاه های برند آدیداس تماشا کنید. بعلاوه برندهای دیگری زیر نظر کمپانی آدیداس هستند مانند ریبوک (reebok) ، تیلورمید (taylormade)، آیداس گلف، راک پورت (rockport) و … که از هر کدام از این برنده های معتبر و با کیفیت هم می توانید خرید داشته باشید.

برند پوما آلمان

پوما (puma) برندی آلمانی اما چند ملیتی است که به فراوری محصولات ورزشی پرداخته است. این برند هم مانند آدیداس از معروفیت بسیاری برخوردار است که بسیاری از برند پوشان جهان را به سمت خود جذب نموده است. این شرکت در سراسر جهان نمایندگی های رسمی دارد که به عرضه محصولات شرکت مشغول هستند. پوما اکنون از فراوری محصولات و کفش های ورزشی فراتر رفته و به فراوری محصولات جانبی پرداخته است و بعنوان حامی بسیاری از ورزشکاران معروف و باشگاه های ورزشی است. در سفر به آلمان حتما سراغ فروشگاه های پوما بروید و برای خود یا اقوامتان بعنوان سوغاتی کشور آلمان محصولاتی را بخرید.

تزئینات کریسمس

جشن کریسمسی که امروزه در آمریکا و اروپا می بینیم، در اصل ریشه ای آلمانی دارد. اکنون آلمان از تاثیر یکی از به یاد ماندنی ترین و قدیمی ترین تعطیلات خود استفاده نموده و تزئینات کریسمس را به گردشگران می فروشد. بازارهای کریسمس برترین مکان برای یافتن تزئینات چوبی کنده کاری شده، مجسمه تولد مسیح (ع) و آسیاب بادی ای است که با روشن شدن شمع می چرخد. اگر برایتان مهم است که این وسایل حتما در آلمان ساخته شده باشند باید کمی بیشتر بگردید. تزئیناتی که قیمت پایین تری دارد در چین ساخته شده اند.

لیوان نوشیدنی

این لیوان ها ممکن است زیاد به کار نیایند اما شاید هیچ سوغاتی ای مانند این لیوان ها نشان دهنده آلمان نباشد. این لیوان ها سوغاتی های جالبی برای دوستان و خانواده هستند و می توانید جنس های مختلفی از آن مانند چینی، شیشه ای یا سنگی را بخرید.

پاستیل خرسی

اولین پاستیل خرسی جهان در کارخانه شکلات و آب نبات Haribo ساخته شده است از این جهت می توان گفت آلمان، خاستگاه پاستیل خرسی است. امروزه پاستیل در هر نقطه از جهان و در تمام سوپرمارکت ها پیدا می گردد. اما نوع آلمانی آن از مواد طبیعی برای رنگ دادن به آن استفاده می گردد لذا طعم طبیعی تری دارد. پاستیل خرسی، در فروشگاه های مخصوص پاستیل در ابعاد و میزان های گوناگون یافت می گردد.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 18 شهریور 1401 بروزرسانی: 18 شهریور 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2218

به "در سفر به آلمان سوغاتی چی بخریم؟ (تور ارزان آلمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر به آلمان سوغاتی چی بخریم؟ (تور ارزان آلمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید