دوران تازه بازی های فوتبال الکترونیک آرتز با یک لوگوی تازه شروع شد

به گزارش مجله گیتی رو، حدود یک سال پیش بود که اعلام شد شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) دیگر با فیفا (FIFA) همکاری نخواهد کرد. به علت اینکه فیفا سخت گیری های بسیار زیادی روی این مجموعه اعمال نموده بود و باعث شده بود پیشرفت بازی های فیفا در چند سال اخیر بسیار کم شده باشد. الکترونیک آرتز نیز قرارداد خود را با فیفا تمدید ننموده و نام آن را از عناوین فوتبالی خود برداشت.

دوران تازه بازی های فوتبال الکترونیک آرتز با یک لوگوی تازه شروع شد

آخرین بازی فوتبالی فراوری شده به نام فیفا، شماره 23 بوده و پس از آن نام این عناوین به اسپورتس اف سی (EA Sports FC) تغییر کرد. بیش از 20 سال است که عناوین فوتبالی شرکت الکترونیک آرتز با نام فیفا شناخته شده اند و این تغییر نام می تواند برای هواداران قدیمی کمی آزاردهنده باشد.

حال شرکت EA از لوگوی تازه مجموعه اسپورتس اف سی رونمایی کرد. اگر به این لوگو نگاه کنید، متوجه خواهید شد که طراحی خاص و آشنایی دارد. مخصوصاً اینکه دارای زوایای زیاد و تیزی است که باعث می گردد در ابتدا بسیار عجیب به نظر برسد. الکترونیک آرتز در خصوص این لوگو شرح داد:

الکترونیک آرتز در اینجا به طور کامل جزئیات لوگوی تازه خود را شرح داده است.

شرکت الکترونیک آرتز دوران تازه عناوین فوتبال خود را شروع نموده است. رئیس این شرکت در یک مصاحبه گفت که تنها سودی که فیفا برای این برند داشت، یک نام 4 حرفی بود. نکته مهم اینجاست که قراردادهای تیم ها برای عناوین اسپورتس اف سی از بین نرفته است. به همین علت همچنان در بازی های فوتبالی الکترونیک آرتز ما شاهد تیم های مختلف خواهیم بود.

الکترونیک آرتز در ادامه گفته که هواداران در اواسط تابستان سال جاری منتظر جزئیات بیشتر از عناوین اسپورتس اف سی باشند. اینطور که به نظر می رسد الکترونیک آرتز در پی ایجاد تغییر در روند تجاری بازی های خود است. اسپورتس اف سی به الکترونیک آرتز اجازه می دهد تا از نهایت خلاقیت تیم سازنده خود استفاده کند. به همین علت ما به زودی شاهد عناوین فوتبال بسیار زیبایی خواهیم بود. مخصوصاً اینکه چند بازی اخیر فیفا پیشرفت چندانی نداشته و تنها نسبت به قبل بهبود داشتند. حال فرصت بسیار خوبی است که الکترونیک آرتز کمکاری چند سال خود را جبران کند.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 فروردین 1402 بروزرسانی: 20 فروردین 1402 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2314

به "دوران تازه بازی های فوتبال الکترونیک آرتز با یک لوگوی تازه شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوران تازه بازی های فوتبال الکترونیک آرتز با یک لوگوی تازه شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید