داوری در نتیجه بازی خیلی تاثیرگزار بود

به گزارش مجله گیتی رو، خبرنگاران/خوزستان سرمربی تیم فوتسال راگا ری معتقد است که داوری ملاقات تیمش مقابل ملی حفاری، در نتیجه بازی خیلی تاثیرگزار بوده است.

داوری در نتیجه بازی خیلی تاثیرگزار بود

صادقی پس از شکست 2 بر صفر تیمش در هفته نهم لیگ برتر مقابل ملی حفاری، اظهارکرد: بازی خیلی خوب بود ولی متاسفانه توپ هایمان به گل تبدیل نشدند. در نیمه دوم نیز هفت هشت دقیقه پاورپلی بازی کردیم و موقعیت های بسیاری برای گلزنی به دست آوردیم.

به گزارش خبرنگاران، وی ادامه داد: در روزی که ستاره بازی گلر ملی حفاری بود، بازی برای ما به این صورت رقم خورد و بازنده مسابقه شدیم. به هر حال تیمی که از موقعیت هایش استفاده نکند، بازنده بازی خواهد شد.

سرمربی تیم فوتسال راگا ری مطرح نمود: نکته جالب برای من این بود که داوری بازی کارشناسی شده بود و تمام سوت های 70 به 30 داور به ضرر تیم ما بود. حتی در سرانجام بازی نیز در حالی که حریف روی بازیکن ما خطا کرد و پنالتی بود اما بازی متوقف شد و فیلم را دیدند و مجددا پنالتی گرفتند. در نهایت باید بگویم این شرایط عادلانه نیست. داوری در این ملاقات خیلی به ما ضربه زد و داوری عادلانه نبود. از کارشناسان و مسئولان این بخش می خواهم که حتما بازی را آنالیز نمایند.

وی بیان نمود: من نمی خواهم شکست را به علت داوری بدانم. ما از نظر تاکتیکی هم مثل هفته های قبل نبودیم ولی داوری در نتیجه بازی خیلی تاثیرگزار بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1970

به "داوری در نتیجه بازی خیلی تاثیرگزار بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوری در نتیجه بازی خیلی تاثیرگزار بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید