تصاویری از معارفه برانکو در عمان با دستیاران همیشگی

به گزارش مجله گیتی رو، به گزارش خبرنگاران، مراسم معارفه و نشست خبری برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید تیم ملی فوتبال عمان امروز در این کشور برگزار گردید.

تصاویری از معارفه برانکو در عمان با دستیاران همیشگی

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

برانکو که با پرسپولیس به سه قهرمانی متوالی در لیگ ایران دست یافت، بعد از پرسپولیس راهی الاهلی عربستان شد ولی بعد از چند ماه کار در این تیم از سمتش برکنار شد.

وی سپس مذاکراتی با تیم ملی ایران انجام داد که بی نتیجه ماند و در نهایت به پیشنهاد عمان برای سرمربیگری تیم ملی این کشور پاسخ مثبت داد.

در نشست خبری امروز برانکو، همان دستیاران همیشگی او را همراهی می کردند. مارکو مربی بدنساز، زلاتکو ایوانکوویچ برادر برانکو و ایگور پانادیچ مربی دروازه بان ها که در پرسپولیس و الاهلی همراه برانکو بودند، اینبار هم او را در عمان کمک می نمایند.

این سرمربی کروات در نشست خبری امروز اهدافش را در عمان رقابت برای صعود به جام جهانی و راهیابی به جام ملت های آسیا بیان کرد. برانکو تاکید نمود که علاوه بر ایران، در کرواسی هم تجربه کار ملی را دارد.

مهمترین بخش صحبت های برانکو به علی الحبسی دروازه بان سابق عمان بر می شود. برانکو تاکید نمود که با این دروازه بان برای بازگشت به تیم ملی صحبت می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 791

به "تصاویری از معارفه برانکو در عمان با دستیاران همیشگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از معارفه برانکو در عمان با دستیاران همیشگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید