تور سریلانکا: آنالیز دقیق و آشنایی با منظره های کلمبو

به گزارش مجله گیتی رو، منظره های کلمبو

منظره های کلمبو را می توان از جمله برترین جاذبه های سریلانکا دانست که در سفر به کلمبو بی شک توجه شما را به خود جلب خواهند نمود. باید بدانید که کلمبو مرکز تجاری سریلانکا و بزرگترین شهر این کشور می باشد که تجاری بودن آن به علت داشتن مرز دریایی بسیار می باشد. وجود دریا ها و دریاچه ها در کنار این شهر علاوه بر اهمیت تجاری که برای کلمبو دارد می تواند به عنوان جاذبه های گردشگری کلمبو نیز به حساب آید. منظره های کلمبو را می توان به مراکز متعددی نسبت داد چرا که سواحل مرجانی بسیاری را می توانید در این شهر هدف قرار دهید و اوج آرامش را در یک ساحل به یاد ماندنی به خود هدیه کنید.

تور سریلانکا: آنالیز دقیق و آشنایی با منظره های کلمبو

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا سریلانکا دیدن کنید.

سواحل کلمبو به علت مجهز بودن به انواع خدمات می توانند برترین انتخاب برای گشت و گذار بوده باشند که به همین علت می توان گفت: با انتخاب کلمبو می توانید از برترین جاذبه های طبیعی و آرامش بخش دنیا تماشا نمایید.

دیگر جاذبه های سریلانکا

این شهر علاوه بر دریا و سواحل زیبای آن جاذبه هایی مانند ویرانه های استعماری دارد. بی شک می توانید با بازدید از سواحل و منظره های کلمبو تمامی دغدغه های فکری خود را از یاد برده و آرامش خاصی داشته باشید. در سواحل کلمبو سرگرمیات متنوعی ارائه می گردد اما برترین سرگرمی را می توان نوشیدن یک نوشیدنی خنک در کنار ساحل دانست. توجه داشته باشید که بازدید از این منطقه ها رایگان خواهد بود و به همین علت می توانید به راحتی تمامی سواحل کلمبو را مورد بازدید قرار دهید.

منظره های کلمبو را می توان به موارد مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و ارزش تماشا خواهند داشت. در ادامه به آنالیز چندی از مهمترین منظره های کلمبو و سواحل مرواریدی آن پرداخته ایم

در صورتی که به سفر های خارجی علاقمند هستید ، تور ترکیه مقرون به صرفه و تور ارمنستان مقرون به صرفه هم میتوانند پیشنهادات خوبی برای شما باشند. این تور های پر هوادار ، از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه هستند و شما میتوانید با هزینه کمتری به این کشور های مجذوب کننده سفر کنید.

ساحل مونت لاوینیا

سواحل دریایی کلمبو با شور و شوقی که دارند بی شک یکی از برترین مراکز گردشگری به شمار می فرایند. چنانچه این سواحل زیبا همراه با سرگرمیات دریایی نیز باشد در این صورت ارزش آن نیز بیشتر خواهد شد. با انتخاب ساحل مونت لاوینیا مزایای بسیاری شامل حال شما خواهد شد. اول اینکه این ساحل به شهر نزدیک بوده و می توانید در کمتر از 20 دقیقه به آن دسترسی داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی های ساحل مونت لاوینیا را می توان داشتن آب زلال دانست که با مشاهده آن حس تازگی به شما دست خواهد داد. امکان شنا نیز در این ساحل امکان پذیر بوده و می توانید تمامی خستگی خود را در این ساحل از بین ببرید.

تکه سنگ هایی که در این ساحل قرار دارند زیبایی منحصر به فردی به دریا بخشیده و برترین محل برای گرفتن عکس های یادگاری خواهند بود. بخش های متعددی در ساحل مونت لاوینیا جهت آفتاب گرفتن تعبیه شده اند که می توانید از جایگاه و تخت های چوبی استفاده نمایید. پس از استراحت و لذت بردن از شنا می توانید به سراغ رستوران ها و مراکز خدماتی ساحل مراجعه نمایید. در رستوران مونت لاوینیا می توانید برترین و مرغوب ترین غذا های دریایی و بین المللی را با نازلترین قیمت میل نمایید. باشگاه نیز از دیگر خدمات این ساحل کلمبو می باشد.

دریاچه بیرا از منظره های کلمبو

یکی دیگر از برترین منظره های کلمبو را می توان دریاچه بیرا دانست. این دریاچه زیبایی منحصر به فردی داشته و شما را مجذوب خود خواهد نمود. توجه داشته باشید که این دریاچه امکان شنا به شما نخواهد داد اما زیبایی که دارد می تواند به عنوان برترین گردش باشد. توجه داشته باشید که این دریاچه دقیقا در مرکز شهر کلمبو واقع شده و تمامی دور و اطراف آن را ساختمان های بزرگ مسکونی و تجاری تشکیل داده اند. دور تا دور این دریاچه پیاده رو بوده و سنگ فرش کشیده شده است که می توانید اوقاتی از روز را صرف قدم زدن در اطراف این دریاچه نمایید.

باید بدانید که دریاچه بیرا از این جهت در میان منظره های کلمبو قرار گرفته است که آبی زلال داشته و تماشا آن شما را مجذوب خود خواهد نمود. بی شک دریاچه بیرا یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در تور کلمبو خواهد بود. توجه داشته باشید که بازدید از این دریاچه و قدم زدن در اطراف آن علاوه بر آرامشی که دارد می تواند این امکان را به شما بدهد که مراکز تجاری که در اطراف دریاچه واقع شده است را نیز مورد بازدید قرار دهید. بعلاوه وجود این دریاچه سبب به وجود آمدن دمای مناسب شده و باد خنک در اطراف آن می وزد.

پارک گال فیس گرین

یکی دیگر از منظره های کلمبو را می توان پارک گال فیس گرین دانست. شاید از خود بپرسید که پارک چگونه از جمله منظره های کلمبو به شمار می رود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: موقعیت مکانی پارک می باشد که آن را به یکی از برترین منظره های طبیعی کلمبو بدل نموده است. توجه داشته باشید که این پارک دقیقا در کنار ساحل سنگی قرار گرفته است و صدای موج هایی که به سنگ ها برخورد می کنند مجذوب کنندهیت خاصی خواهند داشت.

نشستن بر روی سنگ های ساحلی و تماشای دریا حس آرامش خاصی به شما خواهد بخشید و می توان این مکان را از جمله جاهایی دانست که در تور کلمبو شما را مجذوب خود خواهد نمود.

جال برترین تجربه این است که در هتل هایی که در اطراف این پارک واقع شده اند اقامت داشته و در طول شبانه روز از صدای دریا لذت ببرید. البته منظور از دریا اقیانوس هند می باشد که مشاهده طلوع و غروب خورشید بر روی آب این اقیانوس حس غیر قابل وصفی خواهد داشت. این پارک زمین مسابقه بزرگی داشته و هر ساله میزبان مسابقات بسیاری می باشد و می توانید در این زمین به تماشای مسابقات ورزشی نیز مشغول باشید. مراکز تجاری متعددی نیز در اطراف پارک فعالیت می کنند که می توانید خرید سوغاتی و یا موارد مصرفی خود را به این مراکز نسبت دهید.

هیکادوا از منظره های کلمبو

یکی دیگر از منظره های کلمبو را می توان ساحل هیکادوا دانست که این ساحل در جاده کلمبو به گاله واقع شده است. این ساحل از اهمیت بسیار بالایی برای گردشگران برخوردار می باشد و هرساله میزبان خیل عظیمی از گردشگران می باشد. توجه داشته باشید که هیکادوا از جمله سواحل اولیه شناخته شده به وسیله گردشگران می باشد.

در این ساحل زیبا و مرواریدی می توانید از انواع سرگرمیات لذت بخش دریایی نیز استفاده نمایید. یکی از برترین و هیجان انگیز ترین سرگرمیات این ساحل را می توان اسکی روی آب دانست که متناسب با استاندارد های دنیای انجام پذیرفته و حس بسیار خوبی خواهد داشت. به همین دلایل انتخاب هیکادوا می تواند برترین انتخاب برای گشت و گذار برایتان بوده باشد.

توجه داشته باشید که در اطراف ساحل می توانید از مراکز خرید نیز احتیاج های خود را رفع نموده و یا با یک نوشیدنی خنک خستگی را از جانتان به در کنید. غواصی در هیکادوا یکی از پر تقاضا ترین ها می باشد که می توانید برترین لحظات را تجربه نموده و در قلب دریا به جستجو و تجسس بپردازید. تماشای این ساحل در شب هنگام حس و حال خاصی خواهد داشت و می توانید در کیوسک ها و یا هتل های اطراف دریا اقامت داشته و از تماشای شب هنگام این منظره کلمبو لذت ببرید.

سفر به این مکان میتواند بسیار مجذوب کننده و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید بلیط چارتر از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو هتل نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

منبع: دلتابان
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1974

به "تور سریلانکا: آنالیز دقیق و آشنایی با منظره های کلمبو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سریلانکا: آنالیز دقیق و آشنایی با منظره های کلمبو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید