بازی ایرانی قصه بیستون ماه آینده به ایکس باکس و استیم می آید

به گزارش مجله گیتی رو، گیمرهای ایرانی قطعاً از ساخته شدن یک بازی که با فرهنگشان آشنا باشد استقبال می نمایند. بازی قصه بیستون (The Tale of Bistun) به وسیله گروه بلک کیوب گیمز (Black Cube Games) ساخته شده است. این استودیوی بازی سازی به طور کامل ایرانی بوده و تصمیم گرفته تا داستان خسرو و شیرین را به یک بازی تبدیل کند.

بازی ایرانی قصه بیستون ماه آینده به ایکس باکس و استیم می آید

ناشر این بازی IMGN.PRO بوده و گفت که بازی قصه بیستون در تاریخ 22 تیر (13 جولای) عرضه خواهد شد. قصه بیستون یک عنوان اکشن و داستانی است. این بازی بر اساس داستان خسرو و شیرین بوده و برای بسیاری از گیمرها آشنا است.

کاراکتر اصلی بازی روی کوه بیستون از خواب بیدار می گردد. او هیچ چیز از گذشته خود به یاد ندارد. به همین خاطر باید راه خود را در این کوه پیدا نموده و به پیش برود. در میانه راه او با دشمنان مختلفی برخورد نموده و باید آن ها را از بین ببرد. همینطور اینکه باید به گذشته خودش نیز پی ببرد و بفهمد که چه کسی است.

یک نیروی شیطانی دنیای بازی یا همان سرزمین انقلاب (Revelations Realm) را در بر گرفته است. شخصیت اصلی بازی زمانی که کوشش می نماید در اینجا به پیش برود، این نیرو با او مقابله خواهد نمود. به همین خاطر با پیشرفت در بازی دشمنان نیز بیشتر و سرسخت تر خواهند شد.

دنیای بازی قصه بیستون بسیار جالب طراحی شده است. به همین خاطر شما را به گشت و گذار در آن تشویق می نماید. از طرفی مبارزات نیز روان ساخته شده تا بازیکنان از جنگیدن خسته نشوند. قصه بازی نیز به وسیله یک گوینده برای بازیکنان گفته خواهد شد. به همین خاطر یک صدا در طول بازی شما را همراهی خواهد نمود. یکی از قسمت های جالب بازی این است که کاراکتر اصلی می تواند به مقر اصلی بازی بازگشته و جزئیات سفر خود را در یک سنگ حک کند.

از لحاظ بصری بازی قصه بیستون چندان واقع گرایانه ساخته نشده است. به همین خاطر شما حالت اساطیری را در آن به راحتی مشاهده می کنید. در حال حاضر قصه بیستون تنها در فروشگاه های استیم، اپیک و ایکس باکس موجود است. شما می توانید این بازی را از این فروشگاه ها بخرید. به دلیل اینکه بازی قصه بیستون در فروشگاه های داخلی حضور ندارد.

می توانید در ادامه تریلری از بازی قصه بیستون ببینید.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2181

به "بازی ایرانی قصه بیستون ماه آینده به ایکس باکس و استیم می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی ایرانی قصه بیستون ماه آینده به ایکس باکس و استیم می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید