ایفا 2022: اولین تلویزیون خم شونده OLED ال جی معرفی گردید

به گزارش مجله گیتی رو، شرکت ال جی دو روز قبل از شروع به کار نمایشگاه ایفا 2022، از اولین تلویزیون OLED خم شونده خود رونمایی کرد که می تواند به عنوان تلویزیون تخت یا خمیده انجام وظیفه کند. مقدار خمیدگی این تلویزیون 42 اینچی به 900R می رسد و در نتیجه برای گیمینگ می توانید آن را خمیده کنید ولی برای کارهایی مانند تماشای فیلم و سریال بهتر است به عنوان تلویزیون تخت مورد استفاده قرار بگیرد.

ایفا 2022: اولین تلویزیون خم شونده OLED ال جی معرفی گردید

برای خمیده و تخت کردن این تلویزیون، کافی است از دکمه قرار گرفته روی ریموت استفاده کنید. بعلاوه برای حالت خمیده هم می توانید از بین 20 سطح مختلف دست به انتخاب بزنید. ال جی این تلویزیون را به طور تعیین برای گیمرها ساخته و در این زمینه از امکاناتی مانند رفرش ریت 120 هرتزی متغیر و حالت فعال سازی کاهش تاخیر پشتیبانی می نماید. ضمناً باید به پشتیبانی از فناوری های G-Sync و FreeSync هم اشاره کنیم که هر دو برای گیمرها اهمیت زیادی دارند.

این تلویزیون خم شونده ال جی در کل بیشتر شبیه به یک مانیتور غول پیکر است و ضمناً اگر دوست ندارید برای بازی از تمام فضای تلویزیون استفاده کنید، می توانید از فقط 32 یا 27 اینچ از فضای پنل استفاده کنید. اخیرا شرکت ها توجه زیادی به مانیتورهای خم شونده نشان داده اند و مثلا مدتی قبل شرکت Corsair از یک مانیتور گیمینگ 45 اینچی با پنل خم شونده رونمایی کرد. کاربرانی که نمی توانند بین تلویزیون یا مانیتور خمیده یا تخت دست به انتخاب بزنند، با خرید چنین مدل هایی می توانند از هر دو حالت بهره مند شوند.

ال جی هنوز قیمت و تاریخ عرضه این تلویزیون را اعلام نکرده ولی احتمالا در جریان نمایشگاه ایفا 2022 این اطلاعات ارائه خواهد شد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2214

به "ایفا 2022: اولین تلویزیون خم شونده OLED ال جی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایفا 2022: اولین تلویزیون خم شونده OLED ال جی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید