امضای تفاهم نامه برگزاری لیگ جهانی والیبال نشسته در مشهد

به گزارش مجله گیتی رو، تفاهم نامه برگزاری دومین دوره رقابت های لیگ جهانی والیبال نشسته در مشهد به امضا رسید.

امضای تفاهم نامه برگزاری لیگ جهانی والیبال نشسته در مشهد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، ، هادی رضایی گفت: با توجه به اینکه شهرداری مشهد از برگزاری دومین دوره رقابت های لیگ جهانی والیبال نشسته مردان استقبال کرد، جلسه ای را با حضور حمید علی صمیمی ریاست فدراسیون، شهردار و اعضا شورای شهر مشهد برگزار کردیم و در نهایت برای برپایی این دوره از مسابقات تفاهم نامه ای بین دو طرف صورت گرفت.

وی ادامه داد: براساس تفاهم نامه ای که به امضا رسید، مقرر شد رقابت های لیگ جهانی والیبال نشسته مردان با حضور 6 تیم در نیمه اول آبان ماه امسال به میزبانی شهر مشهد برگزار خواهد شد.

رضایی اضافه نمود: خوشبختانه جلسه خیلی خوبی بود و صحبت های لازم درباره نحوه برگزاری این دوره از رقابت ها انجام شد. همچنین درباره استفاده ورزشکاران جانباز و معلول و نابینایان از سایر مجموعه های ورزشی شهرداری مشهد توافقاتی صورت گرفت.

دبیر کمیته ملی پارالمپیک در خاتمه گفت: همواره ثابت کردیم که کشور ایران بهترین میزبانی را در رقابت های مختلف دارد و امیدوارم که این دوره نیز به خوبی برگزار گردد. همچنین به زودی ستاد مسابقات لیگ جهانی تشکیل خواهد شد تا کارهای مقدماتی دومین دوره لیگ جهانی صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 277

به "امضای تفاهم نامه برگزاری لیگ جهانی والیبال نشسته در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه برگزاری لیگ جهانی والیبال نشسته در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید