افزایش پزشکان مبتلا به کرونا در بلغارستان

به گزارش مجله گیتی رو، خبرگزاری خبرنگاران- شمار پزشکان مبتلا به کرونا در بلغارستان به هفت هزار و 919 نفر افزایش یافته که این امر شرایط بخش خدمات درمانی در این کشور را با بحران جدی روبرو کرده است.

افزایش پزشکان مبتلا به کرونا در بلغارستان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از به خبرگزاری تاس از صوفیه، وزارت بهداشت بلغارستان روز سه شنبه اعلام کرد شمار پزشکان مبتلا به کرونا در بلغارستان به هفت هزار و 919 نفر افزایش یافته که این امر شرایط بخش خدمات درمانی در این کشور را با بحران جدی روبرو کرده است.

وزارت بهداشت بلغارستان همچنین اعلام کرد به دنبال افزایش شمار پزشکان مبتلا به کرونا و شرایط فوق العاده بخش خدمات درمانی ؛ از داوطلبان، دانشجویان پزشکی، نیرو های پلیس و آتش نشان برای انتقال بیماران به بیمارستان ها کمک گرفته شده است.

این وزارتخانه اعلام کرد در 24 ساعت گذشته ابتلای دو هزار و 95 مورد دیگر به کووید - 19 در کشور تایید شده و شمار کلی مبتلایان به 181 هزا رو 544 نفر رسیده است.

وزارت بهداشت بلغارستان همچنین اعلام کرد در 24 ساعت گذشته 150 نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و شمار تلفات این بیماری اکنون به پنج هزار و 838 نفر افزایش یافته است.

این وزارتخانه اعلام کرد از آغاز همه گیری کرونا در بلغارستان 85 هزار و 578 نفر از مبتلایان به کرونا نیز بهبود یافته اند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1476

به "افزایش پزشکان مبتلا به کرونا در بلغارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش پزشکان مبتلا به کرونا در بلغارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید