ادامه بی برنامگی در تیم ملی فوتبال و بازی دادن رسانه ها

به گزارش مجله گیتی رو، زمان تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان در مرکز ملی فوتبال تغییر کرد.

ادامه بی برنامگی در تیم ملی فوتبال و بازی دادن رسانه ها

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در روز چهارشنبه و به دلیل بارش شدید باران از ساعت 15:15 شروع خواهد شد.

بر همین اساس و بنا بر اعلام کادر فنی تمرین تیم ملی در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال و از ساعت 15:15 شروع می گردد و حضور رسانه ها برای 20 دقیقه ابتدایی آن آزاد است.

به گزارش خبرنگاران، زمان تمرین تیم ملی در حالی تغییر نموده است که پیش از این اعلام شده بود این تمرین از ساعت 11:30 صبح شروع می گردد. با این حال بی برنامگی در تیم ملی همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد بارش باران نیز بهانه ای برای بازی دادن رسانه ها شده است، چراکه تمرین دو روز پیش (دوشنبه) هم اعلام شده بود از ساعت 10:30 شروع می گردد، اما پس از حضور رسانه ها در مرکز ملی فوتبال اعلام شد به دلیل بارش باران تمرین لغو شده و ساعت 15:30 برگزار می گردد. این در حالی است که تمرین عصر روز دوشنبه با وجود بارش شدید باران برگزار و معین شد تغییر دادن ساعت تمرین به دلیل بارش بارانه بهانه ای برای بازی دادن به رسانه ها بوده است. اتفاقی که امروز هم کمتر از یک ساعت مانده به شروع تمرین اتفاق افتاده و اعلام می گردد به دلیل بارش باران ساعت تمرین تیم ملی تغییر نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 177

به "ادامه بی برنامگی در تیم ملی فوتبال و بازی دادن رسانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه بی برنامگی در تیم ملی فوتبال و بازی دادن رسانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید