پیوستن سدریک سوارس به اینتر قطعی شد، رقابت نراتزوری با میلان برای خرید کاراسکو

به گزارش مجله گیتی رو، آخرین مانع برای پیوستن بازیکن ساوتهمپتون به آبی و مشکی پوشان شهر میلان برداشته شد و حالا این باشگاه چشم به خرید بازیکن سابق اتلتیکومادرید داد.

پیوستن سدریک سوارس به اینتر قطعی شد، رقابت نراتزوری با میلان برای خرید کاراسکو

به گزارش خبرنگاران، سدریک سوارس، مدافع تیم فوتبال ساوتهمپتون روز گذشته (آدینه) در دفتر مرکزی باشگاه اینتر از نهایی شدن انتقالش به این باشگاه اطلاع داد و انتظار می رود که امروز مراسم معارفه او برگزار گردد.

سوارس 27 ساله که جزو ملی پوشان پرتغال است، روز گذشته تست پزشکی باشگاه اینتر را با موفقیت پشت سر گذاشت و در گفت و گویی کوتاه به خبرنگاران گفت: من بسیار خوشحالم. همه چیز روبه راه است. زنده باد اینتر.

سوارس پس از امضای قراردادش با اینتر امروز به صورت رسمی به طرفداران معرفی می گردد. اینتر سوارس را با قراردادی 6 ماهه در ازای نیم ملیون یورو به صورت قرضی از ساوتهمپتون به خدمت می گیرد اما در قرارداد طرفین بندی وجود دارد که به نراتزوری اجازه می دهد با پرداخت 11 میلیون یورو دیگر، در انتها فصل این قرارداد را قطعی کند.

در همین حال شبکه اسپورت ایتالیا مدعی شده است که باشگاه اینتر برای خرید یانیک کاراسکو، هافبک هجومی بلژیکی پیشین اتلتیکومادرید که اکنون در تیم دالیان ایفانگ چین بازی می نماید، دست به کار شده و برای جذب او رقیبی سرسخت مانند همشهری اش میلان دارد. اینتر کاراسکو را به عنوان جانشین آنتونیو کاندروا در نظر گرفته و بنابراین پیوستن این بازیکن بلژیکی منوط به خروج کاندروا است.

گفته می گردد که کاراسکو تنها یک سال پس از انتقال 30 میلیون یورویی اش به چین، خواستار بازگشت به اروپا شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 222

به "پیوستن سدریک سوارس به اینتر قطعی شد، رقابت نراتزوری با میلان برای خرید کاراسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیوستن سدریک سوارس به اینتر قطعی شد، رقابت نراتزوری با میلان برای خرید کاراسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید