آپاندیس اکران و نقد می گردد

به گزارش مجله گیتی رو، به گزارش خبرنگاران، فیلم سینمایی آپاندیس به کارگردانی حسین نمازی یکشنبه 10 دی ماه ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران نمایش داده می گردد و پس از آن با حضور عوامل نقد و آنالیز خواهد شد.

آپاندیس اکران و نقد می گردد

آپاندیس اثری اجتماعی است و وقایع روز اجتماع در آن روایت می گردد. وقایع فیلم در یک بیمارستان می گذرد و از این لوکیشن پر از اضطراب و نگرانی به مسایل جامعه اشاره می گردد.

آپاندیس پیش از این در چهل و یکمین جشنواره مونترال کانادا و در بخش مسابقه اصلی این جشنواره به نمایش در آمد و جایزه بهترین فیلمنامه را به دست آورد. همچنین در جشنواره سلامت نیز جایزه ویژه انجمن اخلاق پزشکی را از آن خود نموده است.

حسین نمازی نویسنده و کارگردان، مقصود جباری تهیه کننده، پوریا ذوالفقاری منتقد و جمعی از بازیگران و عوامل فیلم مهمانان چهارصد و پنجاه و نهمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.

آنا نعمتی، امیرعلی دانایی، رضا اکبرپور، پردیس منوچهری، سیمون سیمونیان، مرجان مومنی، جمشید بهادری، مرتضی علی عباس میرزایی، محسن عیدی، پگاه پورضرابیان، علی مهربانی، اشکان نجاتی، بهرام نوری گندم آباد، سحر مهرانی، صحرا اسداللهی، حمیرا مهدوی، شیوا سرمست، نیوشا عبدالرحیمی بازیگران این فیلم هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 585

به "آپاندیس اکران و نقد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپاندیس اکران و نقد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید