پیکان با اشتباهات فردی پیروزی را با تساوی عوض کرد

به گزارش مجله گیتی رو، به گزارش خبرنگاران، مجتبی حسینی شامگاه چهارشنبه پس از کسب تساوی 2 بر 2 تیمش پیکان تهران برابر میزبانش نساجی مازندران در جمع خبرنگاران اضافه نمود: تیمی که در 90 دقیقه بهتر، بابرنامه تر و پُرانرژی تر کار می کرد، پیکان بود و ما دو گل روی اشتباهات فردی دریافت کردیم.

پیکان با اشتباهات فردی پیروزی را با تساوی عوض کرد

وی ادامه داد: واقعاً در استادیوم شهدای ساری که زمینی سخت و کیفیت پایینی داشت نمی گردد روی آن فوتبال بازی کرد و خیلی مشکل داشتیم.

سرمربی تیم پیکان تهران اضافه نمود: در شرایطی که در این زمین با نتیجه یک بر صفر از تیم نساجی عقب بودیم توانستیم بازی را به نفع خودمان تغییر دهیم و این شاهکار بازیکنان ما بود.

حسینی اضافه نمود: از بازیکنان تشکر می کنم که کوشش زیادی داشتند اما اگر اشتباهات فردی کمتری در این بازی داشتند، می توانستیم با امتیاز کامل از ساری برویم.

استادیوم بی کیفیت، شأن استان قهرمان پرور مازندران نیست

سرمربی تیم پیکان تهران در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست، از کمبود امکانات سخت افزاری در مازندران و استادیوم شهدای ساری گلایه کرد و ادامه داد، امیدوارم مسئولان فکری به حال استان قهرمان پرور مازندران بنمایند و امکانات بیشتری را فراهم نمایند.

حسینی اضافه نمود: مازندران در ورزش کشور به تنهایی و یک تنه با مدال آوری های متعدد آبروداری می نماید و واقعاً حیف هست که از حداقل امکانات به نسبت استان های دیگر هم محروم باشد.

بعد ازگل هیجان داشتم و عذرخواهی می کنم

وی بعلاوه درپاسخ به پرسشی درخصوص خوشحالی بعد از گل تیمش پیکان تهران عذرخواهی کرد و گفت: به خاطر این خوشحالی که هیجانی بود، عذرخواهی می کنم.

حسینی اضافه نمود: نیمکت نشینان نساجی دوستان من هستند و خودم عاشق مازندران هستم، واگر یک اندازه تند رفتیم، عذرخواهی می کنم.

لیدرهای نساجی با نیمکت پیکان بد صحبت کردند

سرمربی تیم پیکان تهران بعلاوه از حضور چند لیدر در استادیوم و درگیری اتفاق افتاده نیز پاسخ داد وگفت: از اینکه تماشاگر در استادیوم باشد، اشکالی ندارد، اما اینکه لیدرها بخواهند صحبت و پرخاش نمایند، درست نیست.

حسینی گفت: البته لیدرهای نساجی با نیمکت ما بد صحبت کردند و من هم به آنها گفتم صحبت نکنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم پیکان تهران درچارچوب هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر چهارشنبه در استادیوم شهدای ساری برابر میزبانش نساجی مازندران با تساوی 2 بر 2 متوقف شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1992

به "پیکان با اشتباهات فردی پیروزی را با تساوی عوض کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکان با اشتباهات فردی پیروزی را با تساوی عوض کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید