واکاوی آلبوم نو همایون شجریان در رادیو

به گزارش مجله گیتی رو، پنجشنبه هفدهم تیرماه، مجله زنده موسیقی دانگ رادیو نمایش آلبوم نو همایون شجریان و فردین خلعتبری را بررسی خواهد کرد.

واکاوی آلبوم نو همایون شجریان در رادیو

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، اسماعیل باستانی تهیه کننده و مجری برنامه دانگ اعلام نمود: این هفته با رضا موسوی مدیر هنری درباره آلبوم نو فردین خلعتبری و همایون شجریان مصاحبه داریم و با همایون نصیری درباره کلیت دنیای موسیقی و شرایط موسیقی در روز های کرونایی صحبت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در برنامه دانگ موسیقی های دارای مجوز وزارت ارشاد به علاقه مندان معرفی می شود و در بخش کارشناسی و تحلیل به مصاحبهی ویژه با خوانندگان، موسیقیدانان، نوازندگان و ترانه سرایان می پردازیم.

برنامه دانگ رادیو نمایش که پیش از این نوباب نام داشت به شیوه مطالبه گر از مردم دعوت می کند تا به آثار خوب موسیقی گوش دهند. این برنامه شامل بخش هایی، چون موزیک باز، ساز باز، نغمه ساز، پیکان جوانان، پیاده رو و بخش میدانی است.

مجله موسیقی زنده دانگ تولید گروه برنامه های مستند و ترکیبی رادیو نمایش به تهیه کنندگی و اجرای اسماعیل باستانی و با حضور نوژان حیدری مجری و کارشناس، پنجشنبه ها ساعت 18 به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1826

به "واکاوی آلبوم نو همایون شجریان در رادیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکاوی آلبوم نو همایون شجریان در رادیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید