نحوه دریافت نتایج لاتاری

به گزارش مجله گیتی رو، شانس گاهی وقت های می تونه تموم زندگی یک فرد رو زیر و رو کنه و رویایی رو که سال ها دست نیافتنی به نظر میرسید، به واقعیتی فراموش نشدنی تبدیل کنه و کل جهت سرنوشت یک آدم رو عوض کنه…لاتاری یکی از همون شانس های بزرگه که افراد زیادی توی تموم جهان برای به دست آوردنش هر ساله فرم های اون رو پر می نمایند و بعد از سپری کردن چند ماه پر از هیجان، منتظر اعلام نتیجه ها میشن. نتیجه هایی که گاهی تغییری اساسی توی زندگی یک فرد ایجاد میکنه. برای اینکه بتونید خودتون به راحتی در لاتاری ثبت نام کنید می تونید به وسیله قسمت ثبت نام در لاتاری وب سایت خبرنگاران مراحل گام به گام ثبت نام رو یاد بگیرید و بعد از ثبت نام باید فقط منتظر برنده شدن گرین کارت آمریکا باشید!

نحوه دریافت نتایج لاتاری

شاید زمان خیلی زود تر از اونی که فکرش که می کنید، بگذره و برنده نشدن یا برنده شدن شما مثل یک سوال بزرگ شب و روز ذهنتون رو درگیر کنه…البته برنده ها حتما نامه ای کتبی به آدرسی که در فرمشون بود و حتی یک ایمیل تایید هم دریافت می نمایند اما در ادامه خبرنگاران خیلی راحت براتون شرح میده که چطوری مرحله به مرحله خودتون وب سایت رو برای برنده شدنتون چک کنید.

قبل از هر کاری برای اینکه بتونید نتایج رو چک کنید باید وارد وب سایت رسمی لاتاری یعنی www.dvlottery.state.gov بشید، دقیقا همون سایتی که به وسیله اون در لاتاری ثبت نام کردید. زمان قرعه کشی لاتاری هم معمولا هر سال یکم ماه می انجام میشه. بعد از ورود به سایت باید روی آخرین گزینه یعنی check status کلیک کنید. در خصوص قسمت های دیگه صفحه اول وبسایت لاتاری هم قبلا توی قسمت ثبت نام لاتاری در وب سایت خبرنگاران اطلاعات مفیدی جمع آوری شده که می تونید مطالعه کنید.

بعد از اینکه روی گزینه check status یا برسسی شرایط کلیک کردید، صفحه ای ظاهر میشه که برای ادامه باید روی گزینه continue که با رنگ آبی و متمایز تعیین شده، کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی بشید.

توی این مرحله 4 بخش مختلف وجود داره که باید اونها رو بادقت کامل پر کنید و در ادامه خبرنگاران تموم جزئیات اون رو براتون شرح میده.

قسمت اول مربوط به شماره تایید یا Confirmation Number که باید اون کدی رو که موقع ثبت نام دریافت کردید، اینجا وارد کنید. فقط یادتون باشه که کد رو با دقت و درست وارد کنید وگرنه نتیجه ای به شما نشون داده نمیشه. اگه هم کدتون رو به یاد ندارید می تونید از داخل ایمیلی که توی فرم ثبت نام لاتاری وارد نموده بودید، پیداش کنید.

قسمت بعدی مربوط به نام خانوادگی شماست که با Last/Family Name تعیین شده و باید نام خانوادگیتون رو کامل و دقیقا همونجوری که توی فرم ثبت نام نوشته بودید، وارد کنید.

قسمت سوم Year of Birth یا سال تولدتونه که باید به میلادی و دقیقا مثل زمان ثبت نام وارد بشه.

قسمت چهارم فرم هم مربوط به تشخیص هویت انسانیه در واقع تنها کاری که باید انجام بدید اینه که همه اعداد و حروفی که توی عکس نوشته شده رو وارد کنید و در آخر روی گزینه Submit کلیک می کنید.

بعد از کلیک کردن روی این گزینه راستا سرنوشت شما تعیین میشه و می تونید ببیند توی لاتاری برنده شدید یا نه. اگه برنده شده باشید یک صفحه با یک بارکرد در قسمت بالا نشون داده میشه که در ادامه اون هم به انگلیسی نوشته شده شما به طور تصادفی برای حفظ تنوع نژادی کشور آمریکا در اون سال برنده شدید و بعد از اون باید خودتون رو برای مصاحبه و یک زندگی تازه در آمریکا آماده کنید…

اما اگه مثل خیلی از مردم جهان توی لاتاری برنده نشدید، صفحه ای به شکل زیر ظاهر میشه که توش نوشته شده طبق اطلاعات بدست اومده شما در لاتاری برنده نشدید و با تماشا جمله پر رنگ the entry has not been selected باید خیلی سریع متوجه بشید که سال جاری سال شانس شما نبوده و باید برای رسیدن به این رویا باز هم منتظر بمونید!

اگه در خصوص لاتاری سوالی توی ذهنتونه که دنبال جوابش می گشت، میتونید به قسمت سوالات رایج درباره لاتاری در و سایت خبرنگاران مراجعه کنید و توی او اطلاعات مفیدی به دست بیارید و برای همه سوالاتون یک جواب مطمئن پیدا کنید.

منبع: گردگرد
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2159

به "نحوه دریافت نتایج لاتاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه دریافت نتایج لاتاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید