نجاتی: خاطره تلخ المپیک را از فکر مردم پاک می کنم، در خصوص وزنم تصمیم قطعی نگرفتم

به گزارش مجله گیتی رو، عضو تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک تاکید می نماید که قصد جبران المپیک و پاک کردن خاطره تلخ شکستش در توکیو را از فکر مردم دارد.

نجاتی: خاطره تلخ المپیک را از فکر مردم پاک می کنم، در خصوص وزنم تصمیم قطعی نگرفتم

علیرضا نجاتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران که از روز 8 شهریور بار دیگر به اردوی تیم ملی برگشت، در مورد حضورش در تورنمنت صربستان گفت: بعد از چند روز مرخصی که به خاطر مشکل شخصی با اجازه کادرفنی به خانه رفته بودم، به اردو برگشتم و قرار است در وزن 67 کیلوگرم در صربستان کشتی بگیرم.

وی تاکید نمود که برای اولین بار است که می خواهد در این وزن کشتی بگیرد و ادامه داد: امروز که خودم را کشیدم، 64.5 کیلو بودم، خودم خواستم در این تورنمنت بین المللی در 67 کیلو کشتی بگیرم. خواستم خودم را در این وزن المپیکی محک بزنم.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی دنیا در سال 2019 در مورد اینکه آیا کارش را می خواهد در این وزن ادامه دهد، گفت: نه، هنوز هیچ چیزی تعیین نیست. فعلا قرار است در این وزن محک بخورم و بعد برای امیدهای دنیا به وزن پایین تر می آیم.

نجاتی در مورد شرایط روحی اش بعد از ناکامی در المپیک توضیح داد: خداراشکر خوبم. سعی می کنم گذشته را جبران کنم و بتوانم خاطره تلخ شکست در المپیک را از فکر مردم پاک کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1863

به "نجاتی: خاطره تلخ المپیک را از فکر مردم پاک می کنم، در خصوص وزنم تصمیم قطعی نگرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجاتی: خاطره تلخ المپیک را از فکر مردم پاک می کنم، در خصوص وزنم تصمیم قطعی نگرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید