طرحی که از زمان اوشین خاک می خورد، دوبلورها در انتظار سپاس

به گزارش مجله گیتی رو، داوود نماینده دوبلور باسابقه سینما و تلویزیون در مصاحبه با خبرنگاران درباره لزوم حمایت های صداوسیما از دوبلورها و گویندگان گفت: امروز از نسل طلایی دوبله فقط چند نفر باقی مانده است و من فکر نمی کنم فرصت زیادی برای حمایت از ما باقی مانده باشد.

طرحی که از زمان اوشین خاک می خورد، دوبلورها در انتظار سپاس

وی ادامه داد: با این حال اگر همین روزها تعجیل گردد و حداقل کاری نمایند تا خانواده های ما بعد از ما در آرامش باشند باز هم خوب است.

نماینده با اشاره به درگذشت دوبلورهای پیشکسوت در روزهای اخیر اظهار کرد: ما سال جاری چندین دوبلور باسابقه را از دست دادیم؛ کسانی که آبروی صدا در حوزه دوبله بودند و فیلم های کلاسیک را با صدای آنها می شناسید.

وی ادامه داد: این ها نسل طلایی دوبله بودند و تفاوت بسیاری بین آن ها و دیگر دوبلورها وجود دارد و اگر حمایتی نباشد دیگر نمی توان راه این نسل را ادامه داد.

این دوبلور با اشاره به طرح های حمایتی مطرح کرد: قرار بود طرح به نام سپاس برای حمایت از دوبلورها اجرا گردد اما متاسفانه در کشور ما همه مسایل با مدیریت های حلزونی و به کندی پیش می رود.

نماینده با اشاره به زمان اولیه ای که برای اجرای طرح سپاس در نظر گرفته گردیده بود، گفت: طرح سپاس اولین بار زمان دوبله سریال سال های دور از خانه یا همان اوشین مطرح و برای چند نفر از دوبلورها هم اجرایی شد اما ادامه پیدا نکرد و متوقف ماند تا امروز. حالا باید دید دوباره چه زمانی به جریان می افتد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 50

به "طرحی که از زمان اوشین خاک می خورد، دوبلورها در انتظار سپاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرحی که از زمان اوشین خاک می خورد، دوبلورها در انتظار سپاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید