ساخت گوشی های نو گلکسی S22 سامسونگ با پلاستیک بازیافتی

به گزارش مجله گیتی رو، چند روز قبل از رویداد موردانتظار Galaxy Unpacked، سامسونگ فاش کرد که گوشی های تازه گلکسی اس برای اولین بار از پلاستیک های پیدا شده در اقیانوس، مانند تور های ماهیگیری دور ریخته شده ساخته می شوند.

ساخت گوشی های نو گلکسی S22 سامسونگ با پلاستیک بازیافتی

به گزارش سرویس ای تی و فناوری انتخاب، این غول فناوری کره ای در واکنش به آنالیز های فزاینده فعالان زیست محیطی و بعلاوه آگاهی فزاینده مشتریان از مسائل زیست محیطی، گفت که این اقدام بخشی از کوشش های مداوم برای به حداقل رساندن آسیب های زیست محیطی آن و یاری به تقویت سبک زندگی پایدارتر برای سری گلکسی است.

سامسونگ گفت در حالی که گوشی های گلکسی اس 22 نو، اولین گوشی هایی خواهند بود که از پلاستیک های اقیانوسی استفاده شده مجددا استفاده می نمایند (تعریف شده به عنوان ضایعات پلاستیکی رها شده در همه میزان ها که در 50 کیلومتری سواحل در جوامع یا مناطقی که مدیریت زباله وجود ندارد یا بسیار ناکارآمد است، پیدا می شوند)، این شرکت فناوری، میخواهد در طول زمان، این کار را برای کل مجموعه محصولات خود انجام دهد.

سامسونگ در بیانیه ای گفت: این دستگاه ها، منعکس نماینده کوشش های مداوم ما برای حذف پلاستیک های یک بار مصرف و توسعه استفاده از سایر مواد سازگار با محیط زیست، مانند مواد بازیافتی پس از مصرف و کاغذ بازیافتی خواهند بود.

این شرکت مستقر در سئول بعلاوه توجه خود را به 640000 تن تور ماهیگیری جلب کرد که هر ساله رها می گردد و بسیاری از این مواد در نهایت جانوران دریایی را به دام می اندازند، به صخره های مرجانی آسیب می رسانند و حتی راه خود را به زنجیره غذایی باز می نمایند.

این شرکت گفت: این تور های ماهیگیری دور ریخته شده تعادل ظریف محیط زیست ما را با سرعتی نگران نماینده بر هم می زند، و اضافه کرد که جمع آوری و تغییر کاربری تورها، اولین گام های حیاتی در تمیز نگه داشتن اقیانوس ها و بعلاوه حفظ سیاره و آینده جمعی ما است.

کوشش های سبز سامسونگ از دیگر شرکت های فناوری مانند مایکروسافت پیروی می نماید که سال گذشته ماوس پلاستیکی اقیانوس را معرفی کرد که با 20 درصد پلاستیک بازیافتی اقیانوس ساخته شده است. آدیداس چندین سال است که در خطوط مشابه کار می نماید و زباله های پلاستیکی تغییر کاربری داده شده را در بعضی از کفش های کتانی خود وارد می نماید، در حالی که ساعت ساز دانمارکی Skagen سال گذشته از ساعت Aaren Ocean رونمایی کرد که از پلاستیک های بازیافتی اقیانوس در مچ بند، قاب و صفحه استفاده می نماید.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 دی 1401 بروزرسانی: 1 دی 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2264

به "ساخت گوشی های نو گلکسی S22 سامسونگ با پلاستیک بازیافتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت گوشی های نو گلکسی S22 سامسونگ با پلاستیک بازیافتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید