دانلود ادعیه شب قدر از لینک های ناشناس ممنوع

به گزارش مجله گیتی رو، رئیس مرکز پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: مجرمان سایبری با ارائه فایل ها و ادعیه های مذهبی که برخی از آنها آلوده به بدافزارهای مخرب یا جاسوسی است به محض دانلود به سیستم اینترنت قربانی نفوذ می کنند.

دانلود ادعیه شب قدر از لینک های ناشناس ممنوع

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ علی محمد رجبی، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در گفتگو با فارس به ترفند مجرمان سایبری با استفاده از بدافزارهای مخرب و جاسوسی در پوشش دعاهای شب قدر اشاره و گفت: مجرمان سایبری با سوءاستفاده از مناسبت های مختلف و به خصوص مناسبت های مذهبی به دنبال برانگیختن احساسات هموطنان و در نهایت سوءاستفاده از آنان هستند.

سرهنگ رجبی شرح داد: یکی از اقدامات مجرمانه این افراد ارائه فایل ها و ادعیه های مذهبی برای دانلود است که گاهی برخی از آنها آلوده به بدافزارهای مخرب یا جاسوسی بوده و به محض دانلود به سیستم قربانی نفوذ می کنند.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: هموطنان باید نسبت به دریافت فایل ها از منابع نامعتبر دقت لازم را داشته باشند و در هنگام نصب این گونه اپلیکیشن ها و نرم افزارها از دادن مجوز دسترسی های مشکوک خودداری کنند.

وی تاکید کرد: کاربران فضای مجازی و اینترنت از بازکردن لینک های ناشناس یا حتی نصب نرم افزار از منابع غیرمعتبر خودداری کنند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1709

به "دانلود ادعیه شب قدر از لینک های ناشناس ممنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود ادعیه شب قدر از لینک های ناشناس ممنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید